پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عصر ایران

ما هرگز شاهد هیچ فعالیت خدایی ناکرده تجزیه‌طلبانه و اغتشاش‌گرایانه در سیستان و بلوچستان نبوده‌ایم، این مردم هیچکدام‌شان تجزیه‌طلب نبوده و نیستند بسیاری از کسانی که کشته شدند هیچ نسبتی با اغتشاشات نداشتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر وقوع یک سانحه رانندگی و آتش گرفتن خودروی سواری پژو 405 در محور گناباد به قاین دو نفر جان باختند.

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش گفت: شاهد ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در سراسر ایران بودیم و حضور کم‌نظیر مردم در خیابان‌ها و خشم و انزجار آنها از عوامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) و اغتشاشگران را مشاهده کردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مراسم وداع با پیکر شهید علی وردی که به دست آشوبگران به شهادت رسید بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه مرحوم آیت ا... مجتهدی برگزار شد. در این مراسم که یاران و هم کلاسی های این شهید حضور داشتند با عزاداری و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی مدیر این حوزه علمیه ادامه یافت. میرهاشم حسینی در مورد شهید آرمان علی وردی گفت: «همان روز اول گفتم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: اینترنشنال سالانه حدود 50 میلیون دلار نیز به عنوان هزینه‌های جاری از وزارت اطلاع‌رسانی عربستان دریافت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به باور شماری از فعالان، حمله تروریستی اخیر در شیراز و ادامه تجمع های داخل کشور از جمله عواملی است که موجب شده است که احساس نااطمینانی از شرایط آینده در میان معامله گران محتاط پررنگ تر شود و آن ها تصمیم بگیرند کمی خریدهای ارز و سکه خود را بیشتر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اثر این آتش‌سوزی تعداد زیادی غرفه فروش میوه و تره‌بار در آتش سوخت و خسارت مالی زیادی به صاحبان و مالکان این غرفه‌ها وارد شده است.

وب‌گاه گسترش

کشف جسد سوخته مرد جوان در حریق عمدی آپارتمان طبقه هفتم، دو فرضیه را پیش روی بازپرس جنایی قرار داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران به حمله وحشیانه داعش به حرم احمد ابن موسی (ع) در شاهچراغ شیراز واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران کشور با تازه‌ترین سروده‌های خود حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز را محکوم کرده و با بازماندگان ابراز همدردی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رکنا نوشت: کشف جسد سوخته مرد جوان در حریق عمدی آپارتمان طبقه هفتم، دو فرضیه را پیش روی بازپرس جنایی قرار داد.

خبرگزاری دانا

پیکر پاک 2 لاله در خون خفته حادثه تروریستی شیراز نیمه های شب گذشته با استقبال شهروندان یاسوجی وارد این شهر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 28,964 (بیست و هشت هزار و نهصد شصت و چهار تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه فرارو

اسامی دانشگاه‌های پذیرنده مرحله تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های پزشکی اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پناهیان گفت: گفت: دشمنان با یک گلوله باران و چند خشاب فشنگ نمی‌توانند ملت ایران را از پا درآورند. اما برخی مردم ایران هنوز کینه‌توزی دشمن را باور نکردند. دشمنان انقد بغض این ملت را در سینه دارند که با وجود اینکه می‌دانند نمی‌توانند ملت را به ستوه بیاورند اما هنوز هم دندان به هم می‌سایند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌که برای ساخت رادارهای ایرانی فاصله زیادی داریم، گفت: روش‌های استحصال آب برای تامین منابع آبی به‌صرفه نیست.