پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه فرارو

بازار تره بار واقع در ایستگاه هشت کوی قدس آبادان بامداد یکشنبه دچار آتش سوزی شد. این آتش سوزی ساعت 2.24 دقیقه بامداد امروز یکشنبه به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله سه تیم از ایستگاه‌های مختلف و 2 تیم از آتش نشانی پالایشگاه آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق نظر پزشک معالج، انهدام کبد در پی اصابت گلوله و شوک ناشی از خونریزی، علت فوت تروریست تکفیری بوده است.

خبرگزاری دانا

فیلم جشن تولد علی اصغر گوئینی کودک 8 ساله ای که در حمله تروریستی حرم شاهچراغ شهید شد.

وب‌گاه عصر ایران

نوری افزود: برای پیشرفت آرتین از مرحله پیش دبستانی تا مراحل بعد، از هیچگونه همکاری دریغ نخواهیم کرد و برنامه ریزی می‌کنیم در بهترین شرایط تحصیل کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه‌ای اعلام کرد: تکفیریان و دین‌ستیزان تهدیدی جدی علیه امنیت و صلح جهانی به ویژه در منطقه غرب آسیا محسوب می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بلوک غرب با گسیل ارتش سایبری خود به سمت فضای مجازی ایران درصدد است آنچه از غرب آسیا و نیز خیابان‌های تهران، بغداد و بیروت به دست نیاورده است را با شایع‌پراکنی شاذ در فضای مجازی به دست آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در استان‌های ایلام، کردستان کرمانشاه لرستان شمال خوزستان، سمنان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، جنوب آذربایجان غربی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان - قزوین، البرز و تهران و برخی نقاط سمنان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد در مناطق مستند خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

خبرگزاری دانا

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه ترور کور دو جوان آملی با حضور پرشور مردم شهید پرور هزار سنگر برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه‌ای با محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) اعلام کرد: تکفیریان و دین‌ستیزان تهدیدی جدی علیه امنیت و صلح جهانی به ویژه در منطقه غرب آسیا محسوب می‌شوند که نیازمند چاره‌اندیشی در گستره‌ای جهانی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت 4:37 بامداد شنبه 7 آبان گزارش آتش‌سوزی یک ساختمان 7 طبقه در خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان خجسته‌پور به آتش‌نشانی اعلام شد. با حضور سه ایستگاه آتش‌نشانی، امدادگران دریافتند واحد طبقه هفتم در حال سوختن است و شعله از پنجره‌های شکسته به بیرون زبانه می‌کشد.

وب‌گاه فرارو

خودسوزی مرد تالشی باعث شد علاوه بر خودش مادرش و یک کارگر که به کمک آمده بود نیز طعمه مرگ شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس ضمن محکومیت حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) بر لزوم اتحاد در داخل و پاسداری از حریم امنیت و آرامش مردم تأکید کردند.