پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هاشمی طبا با اشاره به اظهارات تند و توهین آمیز برخی از سیاستمداران گفت: به طور مثال، این بی ادبی ها و دشنام ها ریشه در مسئولین دارد. وقتی مجلس علیه رئیس جمهور یا وزیر امور خارجه یا سازمان انرژی اتمی فحاشی می کند یا برخی روزنامه های وابسته به نظام تهمت می زنند و دروغ می گویند؛ آدم ها نیز یاد گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن عده قلیل از دانشجو‌نماها که چند روزی است بدون اینکه بدانند عروسک خیمه‌شب‌بازی دشمن شده‌اند و با بهانه‌گیری‌های کودکانه دانشگاه را با قهوه‌خانه اشتباه گرفته و هوس غذای مختلط کرده‌اند؛ ندیدند که نام دکتر «سید فریدالدین معصومی» جوان نخبه حوزه انرژی و برق در بین شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ بود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

محبی پور گفت: پیکرهای شهدای حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پس از تشییع و بدرقه باشکوه در شیراز و مشهد به زادگاه‌های آنها بازگشته و امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) دفن خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

چاپ چهارم کتاب «غرب چگونه غرب شد» تألیف جیمز موریس بلاوت با ترجمه مرتضی مداحی از مجموعه کتاب‌های غرب‌شناسی انتشارات سروش روانه بازار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با عقب نشینی نظامیان روس در شرق و جنوب اوکراین، مسکو اتهام های تازه ای را علیه بریتانیا مطرح کرد؛ اتهام هایی که می تواند تنش ها را فراتر از مرزهای اوکراین افزایش داده؛ رخدادی که ممکن است بستری باشد برای وقوع جنگ جهانی سوم.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه ای تاکید کرد: حادثه تروریستی شیراز اثبات کرد دشمن با حمایت از التهابات در خیابان‌های ایران قصد پیشبرد هدف شوم و خبیثانه‌ی پروژه ناامن سازی ایران را دنبال می‌کند.

خبرگزاری مهر

شیراز - دانش آموزان شیرازی با پیکر شهدای دانش آموز حمله تروریستی شیراز وداع کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: تیز کردن قمه اوباش و مسلح کردن تفنگ داعشی‌ها، کارویژه رسانه‌های زنجیره‌ای در آشوب‌های اخیر بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کرملین اخیرا انگلیس را به دلیل کمک به اوکراین جهت برنامه ریزی یک حمله پهپادی به ناوگان دریایی این کشور در دریای سیاه که در بندر سواستوپل، کریمه مستقر است، متهم کرد و گفت که یکی از کشتی های این کشور آسیبی جزئی دیده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حماسی مردم در تشییع شهدای شیراز پاسخ روشنی به مخالفان نظام اسلامی بود.

خبرگزاری دانا

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه بدانند که نمی توانند پشت نقاب داعش و تلویزیون های لندن نشین مخفی شوند و باید پاسخگوی خون های ریخته شده در ایران باشند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس آتش نشانی سئول با تایید این خبر گفت که این حادثه به دلیل ازدحام هزاران نفر که برای مراسم هالووین در خیابان‌های باریک پایتخت تجمع کرده بودند، رخ داد.

وب‌گاه فرارو

فاجعه متروپل ظهر روز دوشنبه 2 خرداد 1401 در خیابان امیرکبیر (امیری) واقع در مرکز آبادان رخ داد. در پی وقوع این حادثه، بخشی از برج شماره 2 متروپل فروریخت. این حادثه 43 فوتی و 37 نفر مصدوم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هشتم آبان روز نوجوان و سالروز شهادت حسین فهمیده است، 13 آبان هم روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی است، چهارم آبان هم سه تن از دانش آموزان به شهادت رسیدند، بنابراین آبان ماه دانش آموز است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - پیکرهای شهدای حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پس از تشییع و بدرقه باشکوه در شیراز و مشهد به زادگاه‌های آنها بازگشته و این آستان مقدس روز یکشنبه مهیای میزبانی از لاله‌هایی است که در این حرم و فضای مقدس روییدند و آسمانی شدند.