پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

مسائلی تبدیل به بحران می‌شود که واقعا آدم تعجب می‌کند. مثلا با مختلط‌شدن سلف دانشگاه‌ها مخالفت می‌شود. خب چرا؟ مگر در رستوران و سینما و ده‌ها جای دیگر زنان و مردان در کنار هم نیستند؛ حالا چه می‌شود که حضورشان توأمان در سلف دانشگاه تبدیل به یک امر ممنونع می‌شود؟

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - آیین تشییع پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی در حرم احمد بن موسی (ع)(شاهچراغ شیراز) عصر شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مشهد آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان نظام پزشکی: دکتر بهمنی عضو سازمان نظام پزشکی زنجان بود و بر اساس اظهارات سازمان نظام پزشکی شعبه زنجان، وی در سانحه رانندگی جان خود را از دست داده است و مراسم خاکسپاری این مرحومه نیز برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: منصور ارضی گفت: تکلیف ما این است که به صورت حرفه‌ای در روضه خواندن‌مان تاریخ را با یک گریز و اشاره کوتاه به وقایع امروز گره بزنیم و در این صورت مردم خودشان متوجه حق و باطل می‌شوند و حتما باید مواظب مخاطبین پای منبرهایمان باشیم تا منحرف نشوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز شنبه 7 آبان ماه، حدود 200 نفر از دانشجویان قانون شکن دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ساعت 12:30 دقیقه از مقابل دانشکده ریاضی شروع به سر دادن شعار کردند. همزمان دسته عزاداری حدود 350 نفر از دانشجویان و اساتید انقلابی نیز به منظور سوگواری برای شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ حرکت خود را از مسجد دانشگاه آغاز کرد؛ اما جمعیت معترضین، برای تحریک دانشجویان...

خبرگزاری دانا

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حادثه شیراز، اشتباه راهبردی آمریکا بود، گفت: آمریکایی‌ها دنبال برهم زدن اتحاد ملی ملت ایران هستند، بنابراین انتقام اصلی باید در اجتماع اتفاق بیفتد.

وب‌گاه عصر ایران

صبح امروز آیین تشییع پیکرهای پاک 11 شهید عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از ساعت 9 صبح از میدان امام حسین (ع) شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ با حضور مردم عزادار این شهر تشییع شد.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حادثه شیراز، اشتباه راهبردی آمریکا بود، گفت: آمریکایی‌ها دنبال برهم زدن اتحاد ملی ملت ایران هستند، بنابراین انتقام اصلی باید در اجتماع اتفاق بیفتد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با برگزاری تجمعات اعتراضی در برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه شهید بهشتی عده ای به منظور ایجاد اغتشاش و آشوب با هویت ناشناس و در حالی که دانشجو نبودند به این دانشگاه ورود پیدا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینستاگرام «هشتگ شاهچراغ» را محدود کرد. اینستاگرام در مقابل هشتگ‌های کاربران درباره حادثه تروریستی شاهچراغ این پیغام را به نمایش می‌گذارد؛ «پست‌های اخیر پنهان هستند؛ زیرا ممکن است برخی پست‌ها از دستورالعمل اینستاگرام پیروی نکنند!»

خبرگزاری مهر

مشهد پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) شیراز وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد.

وب‌گاه الف

سفارت ژاپن در ایران در پیامی، حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرده و با خانواده قربانیان این حادثه ابراز هم‌دردی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کل کشور گفت: دکتر پریسا بهمنی متخصص جراحی عمومی براثر تصادف جان باخته است و خبر کشته شدن وی توسط ماموران امنیتی صحت ندارد.