پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اوکراین به دلیل حملات روسیه به نیروگاه‌ها و شبکه گسترده‌تر در دو هفته گذشته، با قطعی‌ها دست و پنجه نرم می‌کند و نگران دوام آوردن سیستم در زمستان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرتین کودک 6 ساله از روز پنجشنبه که آن ضارب داعشی خانواده‌اش را به شهادت رساند، تنها شد تا روایت گر مظلومیت خودش و تمام شهدای حمله تروریستی باشد. منبع: نورنیوز

خبرگزاری مهر

مراسم سومین روز شهادت سید فریدالدین معصومی فردا یکشنبه 8 آبان ماه، در مسجد رسول اعظم (ص) واقع در خیابان پاسداران برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ تاکید کردند که جنایت خونبار و مشمئز کننده در حرم شاهچراغ شیراز، ملت، حاکمیت، دین، برادری دینی و وحدت ملی را هدف گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو مجلس خبرگان با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: کاری با تظاهرات مردم ندارد بلکه اینها کسانی هستند که علیه نظام و مردم انقلابی قصد سوء دارند و اصلا کاری با تجمعات و تظاهرات ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حادثه شیراز یک سوءاستفاده کثیف از حوادث خیابانی در ایران بود، گفت: این حادثه به معنای به بن بست رسیدن پروژه خیابانی بود که ما از آنها انتقام خواهیم گرفت.

خبرگزاری دانا

گروه تروریستی داعش ویدئویی از آنچه بیعت عامل حمله به شاهچراغ با خلیفه داعش عنوان شده را در رسانه خود منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویتالی کلیچکو، شهردار کی‌یف از غرب خواست پتو، لباس گرم و ژنراتور برای اوکراین بفرستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی شیراز با خلیفه این گروه تروریستی را منتشر کرد. داعش از عامل این حمله با عنوان جهادی «أبی عائشه العُمری» نام برد./ منبع: تسنیم

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کل کشور گفت: دکتر پریسا بهمنی متخصص جراحی عمومی براثر تصادف جان باخته و خبر کشته شدن وی توسط ماموران امنیتی صحت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فارس نوشت: شهردار کی‌یف از غرب خواست پتو، لباس گرم و ژنراتور برای اوکراین بفرستند تا این کشور بتواند زمستان را پشت سر بگذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارش نخست خود پیشنهاد سیدمحمدخاتمی رئیس‌جمهوری دوره اصلاحات درباره اعتراضات اخیر را مورد بررسی قرار داده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخستین جلسه دادگاه دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در تهران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مشهد مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور پرشور و گسترده مردم مشهدالرضا (ع) برگزار شد.