یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

جزئیات ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال 1402 اعلام شد. تمامی داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 ملزم به ارائه کد سابقه تحصیلی جدید در هنگام ثبت نام در آزمون هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور شرایط ثبت نام شرکت در نوبت دوم کنکور سراسری اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1402 (نوبت دوم) برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی...

وب‌گاه عصر ایران

همه داوطلبان نظام جدید، نظام پیش دانشگاهی، نظام قدیم، فنی و حرفه‌ای، کار و دانش، طلاب حوزه علمیه و... اعم از اینکه دارای سوابق تحصیلی می‌باشند یا خیر و یا برای ایجاد یا ترمیم سوابق تحصیلی اقدام کرده یا هنوز اقدام نکرده‌اند به پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه و کد 19 رقمی از سامانه را دریافت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 می توانند از فردا سه شنبه 15 فروردین 1402 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وب‌گاه فرارو

تداوم فضای تعلیق در اطلاع‌رسانی و نبود سازوکاری مشخص در این حوزه می‌تواند زمینه‌ساز دودستگی در جامعه باشد؛ لذا تدوین و اجرای طرحی جدید که در قاموس آن کم‌ترین آسیب به جامعه و ساختار‌های فرهنگی وارد شود، ضرورتی غیرقابل انکار است که انتظار می‌رود مسئولان در دستور کار قرار دهند

خبرگزاری مهر

جزئیات ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال 1402 اعلام شد. تمامی داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 ملزم به ارائه کد سابقه تحصیلی جدید در هنگام ثبت نام در آزمون هستند.

خبرگزاری تسنیم

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور 1402 از فردا "سه‌شنبه 15 فروردین" آغاز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدی گلپایگانی: غم و غصه برای مردم، آقا را پیر کرده / فرزندان ایشان همگی مستاجرند / تنها دارایی ایشان یک خانه در پایین شهر است / ایشان از وجوه شرعی و امکانات نهادهایی مثل بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی مطلقاً در زندگی خود و خانواده‌شان استفاده نمی‌کنند / هزینه زندگی‌شان از محل هدایا و نذوراتی که مقلدین و علاقه‌مندان به شخص ایشان تقدیم می‌کنند، تامین می‌شود

وب‌گاه عصر ایران

کانال‌های اطلاعاتی ایشان یکی دو تا نیست. کانال‌های مختلفی دارند که خیلی مواقع ورای اطلاعات و گزارش‌هایی است که از طریق دفتر تقدیم می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجله پاسدار اسلام نوشت: رئیس دفتر رهبر انقلاب می گوید: تنها دارایی ایشان یک خانه در پایین شهر است که پس از اینکه از مشهد به تهران آمدند، آن را تهیه کردند. این خانه هنوز هست. منزل پدری‌شان در مشهد را هم حسینیه کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دفتر رهبر انقلاب درباره خصوصیات معظم له گفت: دنیاگریزی از مهم‌ترین خصوصیات ایشان است. دنیا با همه جاذبه‌هایش که می‌بینیم بعضی‌ها دارند برایش چه می‌کنند، دراختیار آقاست، اما ایشان مطلقاً و ابداً و به هیچ‌وجه به دنیا دلبستگی ندارند. من این را شهادت می‌دهم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجله پاسدار اسلام نوشت: آیت‌الله محمدی گلپایگانی می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. چه در دولت‌های قبلی و چه حالا مسئولین درجه یک که می‌آیند خدمت ایشان سراغ ندارم که در جلسه‌ای سفارش مردم و معیشت مردم را نکرده باشند. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.