یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

قم - دبیر ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی هوش مصنوعی؛ فرهنگ و علوم اسلامی در شهریورماه 1403 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «دریاقلی» قهرمان گمنام آبادانی با حضور جمعی از مردم، خانواده شهدا، دانشجویان و طلاب حوزه علمیه در آبادان رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عاملین آتش زدن حوزه علمیه سروستان و پاساژ آریا کوهچنار دستگیر شدند.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی سروستان فارس بیان کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه این شهرستان با استفاده از کوکتل مولوتوف، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهمین در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: ارتباط با بزرگان و جلسات با طلاب بسیار حائز اهمیت است و باید نخبگان حوزوی را به جامعه معرفی کنید تا جامعه اسلامی با افراد نخبه و برگزیده بیش از گذشته آشنا شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم مستند «قطعه 19» به کارگردانی مسعود دهنوی محصول گروه مستند روایت فتح در جشنواره فیلم اشراق جایزه بهترین مستند را دریافت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در اظهاراتی خواستار لغو مجوز مجموعه‌هایی شد که در آنجا حجاب رعایت نمی‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده بابلسر هم با تاکید بر اینکه «بحث عفاف و حجاب خط قرمز ماست»، گفت که «نباید به همین یک جلسه اکتفا کرد زیرا این موضوع جزو مطالبات مردم است؛ هرچند مردم اولویت‌های دیگری دارند اما در رابطه با کارکرد مجلس در مورد حجاب ما را نمی‌بخشند و نباید اجازه داد دشمن برای ما خوراک تهیه کند. باید استراتژی بسیار شفاف داشته باشیم و به توصیه‌های امامین انقلاب توجه کنیم و با دستگاه‌هایی که در این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی یزدی‌خواه نماینده تهران در مجلس پیرامون طرحی که نوباوه در صحن مطرح کرد، گفت: «در این طرح بناست که جرم‌انگاری رد و بحث تخلف مطرح شود که این اقدامات تخلف محسوب شود».

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: علی یزدی‌خواه نماینده تهران در مجلس پیرامون طرحی که نوباوه در صحن مطرح کرد، گفت: «در این طرح بناست که جرم‌انگاری رد و بحث تخلف مطرح شود که این اقدامات تخلف محسوب شود».

خبرگزاری مهر

قم - مدیرحوزه های علمیه گفت: در حال حاضر حوزه حدود پنجاه توافقنامه مهم با نهادهای نظام دارد که تعدادی از اینها برنامه پنج ساله و عملیاتی شده است.

خبرگزاری مهر

قم - معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از صدور احکام تبلیغی 5 هزار نفر از مبلغان برای ماه مبارک رمضان سال 1402 خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد داد برای اثربخش شدن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متناسب با تحولات اجتماعی، قوه قضائیه لایحه دو فوریتی به مجلس ارائه کند.‌

وب‌گاه عرشه آنلاین

متن گزارش کمیسیون فرهنگی در خصوص مصوبات عفاف و حجاب منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی دوشنبه شب، 22 اسفندماه در حاشیه چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق عنوان کرد: جشنواره فیلم اشراق در حوزه هنر‌های تصویری در سطح حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم ایجاد شده است و براساس این درک در بخش معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی که معطوف به نوع هنری و رسانه‌ای و فضای مجازی است، در چند سال گذشته در چندین نوبت جشنواره...

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر نائیجی، عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری (ع) هروی تهران می‌گوید یک روحانی و مبلغ دین باید تلاش کند تا جامعه پویاتر و بانشاط‌تر شود و رویکردهای نوین را با رویکردهای سنتی درآمیزد و کمک کند تا جامعه در مسیر درست زندگی قرار گیرد اما باید بررسی کنیم که آیا حضور در رسانه ملی برای اجرای استندآپ‌کمدی به تحقق...