یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شهرداری تهران از افتتاح چهار ایستگاه پر مسافر خط 6 مترو پایتخت خبر داد و گفت: این ایستگاه های پرتقاضا روز چهارشنبه در مراسمی مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شهرداری تهران از افتتاح چهار ایستگاه پر مسافر خط 6 مترو پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مهدوی‌زادگان نوشت: منتظران کسانی هستند که علیرغم مواجهه با همه گونه مصائب و بلایا و شبهات بر اعتقاد و ایمان‌شان مبنی بر اینکه بقیه الله الاعظم، منجی عدالت‌گستر عالم بشریت ظهور خواهد کرد، باقی مانده با همین عقیده معقول دار فانی را ترک می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

امروز با حضور رئیس شورای شهر تهران و محمدجواد خسروی، شهردار منطقه 18، 20 پروژه شهری در منطقه 18 تهران با اعتبار 359 میلیارد تومان افتتاح شد؛ شهردار منطقه 18 همچنین از بهره‌برداری از 4 کیلومتر از بزرگراه شهید بروجردی در اوایل سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

از تحقیقات محلی و کتب تاریخی چنین برمی‌آید که قسمت‌هایی از بنا از زمان احداث اولیه باقی مانده و قسمت‌هایی نظیر شبستان جدید از الحاقات سال‌های 1335 و 1336 هجری شمسی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم جشن رقیه خاتون (س) جمعه 19 اسفندماه همزمان با 17 شعبان سالروز میلاد حضرت رقیه (س) در حوزه علمیه امام خمینی (ره) ازگل با حضور حجت‌الاسلام کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی مدیر امامزاده صالح، مجتبی ذاکریان فرماندار شمیران، محسن مبارکی بخشدار لواسان، حجت‌الاسلام میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت و جمعی...

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در یادداشت اعتماد نوشت: دنبال دشمن نگردید، خطرناک‌تر از دشمن برای این نظام جهل و فقدان عقل سلیم و متعارف نزد برخی از مدعیان طرفداری از آن است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم نخستین سالگرد رحلت آیت الله محمد محمدی ری شهری با حضور تولیت آستان قدس رضوی و برخی مسئولان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیکر استاد سید عبد الله انوار از کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران تشییع خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر مرحوم سید عبدالله انوار شنبه 20 اسفند از ساختمان کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران تشییع می‌شود. این مراسم از ساعت 10 صبح فردا از مقابل ساختمان کتابخانه ملی جمهوری اسلامی آغاز و پیکر مرحوم انوار پس از تشییع برای خاکسپاری به آرامستان ابن بابویه منتقل و در جوار پدر استاد تدفین می‌شود. استاد سید عبدالله انوار روز گذشته در سن 98 سالگی به دلیل کهولت...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی درباره مسمومیت دختران دانش آموز بیانیه‌ای نوشت: باید در حرکتی هم‌افزا ضمن آگاهی‌بخشی، بحران ایجاد شده را مدیریت کرده و اضطراب و استرس‌های وارده به دانش آموزان و خانواده محترمشان را با کنترل هیجانات بکاهند تا کشور به توفیق الهی از این سناریوی ضعیف دشمن نیز به سلامتی بگذرد.