دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه فرارو

حجت الاسلام حسین وحیدپور کارشناس صداوسیما و استاد حوزه علمیه می‌گوید پولی که آرایشگر از تراشیدن ریش بر سر سفره زن و بچه خود می‌برد اشکال شرعی دارد و گناه است و آثار نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد که آرایشگران نباید ریش مردان را بتراشد و پولی که از این راه کسب می کند حرام است و نباید سر سفره خود ببرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله ایازی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: وظیفه ما روحانیون تبیین و تبلیغ دین است. تهدید کردن و استفاده از کلمات تند و خشن هرگز به ترویج دین کمک نمی‌کند و وظیفه ما این است که بتوانیم همان کاری که قرآن درباره پیامبر (ص) فرموده که «بشیر و نذیر است»، مردم را با معارف دین آشنا گردانیم. «و ما علینا الا البلاغ» ما وظیفه‌ای غیر از رساندن نداریم. روحانیون جایگاه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از ضعف‌ها و چالش‌های جدی نظام فرهنگی ما این است که «عالمها مُلجَم و جاهلها مُکرَم» از عالمان درست استفاده نمی‌شود، ولی از افرادی که شایستگی لازم را ندارند، استفاده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاد حوزه علمیه قم و کارشناس مذهبی برنامه‌های صداوسیما گفت: تراشیدن ریش با ماشین ریش‌تراش خلاف شرع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روحانیون جایگاه خود و روحانیون دیگر را تخریب نکنند، فکر نکنند وقتی از موضعی با قدرت، خشونت و تهدید صحبت می‌کنند فقط به خودشان آسیب می‌زنند، بلکه به کار دیگر روحانیون هم آسیب می‌زنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که هنوز مجلس در تعطیلات نوروزی به سر می‌برد، برخی نمایندگان مجلس عضو جبهه پایداری، به جای اولویت معیشت مردم، از طرح جدیدی برای برخورد با افراد بدون حجاب رونمایی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که هنوز مجلس شورای اسلامی در تعطیلات نوروزی به سر می برد، برخی نمایندگان مجلس عضو جبهه پایداری، به جای اولویت اقتصاد و معیشت مردم، از طرح جدیدی برای برخورد با افراد بدون حجاب رونمایی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره)، باطن برخی از روحانیون را پیش از بیش بر ملا ساخت. روحانیونی که در قامت مرجع تقلید سد راه نظام شدند و هزینه‌های سنگینی را به اسلام و انقلاب تحمیل کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک استاد حوزه علمیه اخیرا پیرامون اغتشاشات پاییز گفته است که این آشوبها ناشی از معضل فرهنگی و معنوی است و بسیاری از همین جوانها، اعتقادات سالمی دارند و از روی جهل و ناآگاهی، چنین رویکردی پیدا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم از خطبه های سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد انتقاد کرد.