یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بخشی از سخنان آیت الله علوی بروجردی، استاد فقه و اصول حوزه علمیه قم در جلسه درس خارج فقه را بخوانید.

وب‌گاه عصر ایران

الان جوان‌های نسل جدید اصلاً ارتباطی با ما دارند؟ ما برای آن‌ها بیگانه هستیم. دنبال هرکسی می‌روند غیر از ما! چرا؟ جاذبه ما چه شد؟

وب‌گاه فرارو

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مسعود دیانی، مجری - کارشناس برنامه «سوره» امروز جمعه 19 اسفند در اصفهان برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

همزمان با شب میلاد امام زمان (عج) آیت‌الله نجم الدین طبسی به عنوان پژوهشگر برتر حوزه مهدویت معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدیه در در پنجمین اجلاس کمیسیونهای تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان که با حضور طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار شد، با اشاره به تحول فرهنگی که با پیدایش نسل جدید در هر جامعه به وجود می‌آید، اظهار داشت: این‌گونه نیست که یک فرهنگ در جامعه...

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله علوی بروجردی گفت: این‌ها مردمی بودند که دائم به دنبال ما می‌آمدند و در هر کاری کنار ما بودند..... سعی کنیم از این به بعد با این مردم رفیق باشیم و ارتباط داشته باشیم. خدا می‌داند آن بچه‌ای که رفته و مسیحی شده، مسئولیتش را از دوش من برنمی‌دارند. این بچه شیعه است. من باید او را برگردانم. من حق ندارم او را رها کنم. حالا دل ما هم خوش باشد که او رفت که رفت! حالا راحت...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مسعود دیانی، مجری - کارشناس برنامه «سوره» امروز جمعه 19 اسفند در اصفهان برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مجری کارشناس تلویزیون بعد از ماه‌ها دست‌و پنجه با بیماری سرطان، روز پنجشنبه 18 اسفندماه از دنیا رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وحید جلیلی روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر زنده‌یاد حجت‌الاسلام مسعود دیانی که در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به خانواده این مرحوم اظهارداشت: 20 سال پیش، نخستین بار در مجله «سوره» توفیق پیدا کردم که این برادر عزیز و خاص را ملاقات کنم. در این 20 سال، در مسیر حق پافشاری کرد، خودش بود، اهل ادا و اطوار نبود، صریح و زلال، برادر،...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: ایمانی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات رهبر انقلاب درباره مسمومیت دانش آموزان پاسخ محکمی به کسانی بود که مستقیم یا غیرمستقیم جمهوری اسلامی را متهم به دست داشتن در این ماجرا می کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه ای درگذشت حسن غفوری فرد نماینده ادوار مجلس و نیز حجت الاسلام مسعود دیانی اندیشمند دین‌پژوه را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌رضا پناهیان در اختتامیه دوره هم‌عهدی ویژه فرماندهان نواحی بسیج کشور در قم، اظهار کرد: کار فرهنگی مقدم بر کار دینی است؛ کار فرهنگی زمینه دین‌داری را رونق می‌بخشد و به همین منظور از اهمیت خاصی برخوردار است. استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: فرهنگی کاران، بنیان‌گذاران دین‌مداری در جامعه هستند؛ اگر...

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود دیانی امروز - پنجشنبه (18 اسفند) ساعت 14 مقابل مسجد بلال صدا و سیما برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود دیانی مجری معروف تلویزیون امروز - پنجشنبه (18 اسفند) ساعت 14 مقابل مسجد بلال صدا و سیما برگزار می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

این شاعر درست یک سال پس از دریافت حکم معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات، در حالی که تمام این مدت را در حال درمان ناکام بیماری سپری کرده بود، بدرود حیات گفت.