یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه فرارو

آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اللهم زَینی فیهِ بالسترِ والعَفافِ» می‌گوید: خدایا روزی کن من را در ماه رمضان و به دو چیز و زینت بده، ستر و عفاف، ستر یعنی اینکه گناهان مردم را مخفی کنم. به ما چه ارتباطی دارد که فلانی عیب دارد؟ خوش به حال بنده‌ای که به عیب خودش می‌پردازد و به عیب دیگران کاری ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در توئیتی نوشت: اگر فریادی که امروز بر سر حجاب بلند است بر سر مشکلات اقتصادی، مافیای ارز و خودرو، وعده های دروغ مسولان و کاسبان تحریم کشیده می شد، خانمها به تذکرات مسئولین توجه می کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فاضل میبدی نوشت: اگر فریادی که امروز بر سر حجاب بلند است بر سر مشکلات اقتصادی، کشیده می شد، خانمها به تذکرات مسئولین توجه می کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرآنلاین در گزارشی به طرح رئیس دفتر سابق آیت الله مصباح یزدی و نماینده فعلی شهرستان انار، برای «جریمه 3میلیاردی» تا «ممنوعیت اینترنت» دختران بی حجاب پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: عوارض مخرب دیگری که در سایه بی‌حجابی رخ می‌دهد، به هیچ وجه جامعه و نظام ما نمی‌تواند با آن‌ها کنار بیاید و برخورد خواهد شد. دوم اینکه صبر مردم متدین ما به پایان خواهد رسید و ممکن است خودشان دست به اقداماتی بزنند، آن وقت جامعه دچار نابسامانی و هرج و مرج خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به 4 راهکار گسترش عفاف و حجاب گفت: این کار باید به صورت تدریجی همراه با کار فرهنگی انجام شود. البته می‌طلبد مسؤولان نظام به صورت آشکار و علنی درباره حجاب اعلام موضع کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت که مردم در بحث حجاب نهی از منکر کنند و فروشندگان به بی‌حجابان چیزی نفروشند و ادارات خدمتی به این افراد ندهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه های آذربایجان از دستگیری هشت تن دیگر به اتهام جاسوسی برای ایران در لنکران و شهرک خیردالان و روستای فاطمایی خبر دادند. همچنین4 روحانی در شهر لنکران را بازداشت شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

4 روحانی در شهر لنکران را بازداشت شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه های آذربایجان از دستگیری هشت تن دیگر به اتهام جاسوسی برای ایران خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت که مردم در بحث حجاب نهی از منکر کنند و فروشندگان به بی‌حجابان چیزی نفروشند و ادارات خدمتی به این افراد ندهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عده‌ای از فعالان فرهنگی که دارای مسئولیت‌های مهم در حوزه‌های علمیه، رسانه‌ها و نهادهای تبلیغاتی به‌جای پاسخ‌گویی در برابر عملکرد ضعیف خود که منجر به روی‌گردانی مردم از حجاب شده، با فرار به جلو، برای بی‌حجابی که مسئله‌ای «فرهنگی» است راه‌کار «امنیتی» تجویز می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه اعلام کرد: تجربه بیش از 43 سال عمر انقلاب و همچنین وضعیت دنیای بین الملل و تحولات جهان نشان می‌دهد که ایران قوی و مستقل، فاتح قله‌های عزت و اقتدار خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه «جمهوری اسلامی» یعنی مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند تاکید کرد: حل مشکلات کشور و تحقق آرزوها و آرمان‌های ملت فقط در سایه اسلام؛ جمهوری اسلامی و ولایتمداری است.

خبرگزاری تسنیم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی تاکید کرد: حل مشکلات کشور و تحقق آرزوها و آرمان‌های ملت فقط در سایه اسلام؛ جمهوری اسلامی و ولایتمداری است.