یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، سال 1401 را می‌توان از سال‌های پر آه و افسوس از دست دادن صاحبان دل و اندیشه دانست. از همان آغاز و در اواخر روز اول فروردین همین سال بود که خبر وفات آیت الله ری شهری آمد، آیت الله محمد ری شهری از یاران دیرینه امام و رهبری که خدمات والایی در راستای فرهنگ، اندیشه و معارف اسلام ناب و انقلاب اسلامی داشت که مهم‌ترین دستاورد وی را می‌توان...

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تاکید کرد: طلاب در مجالس وعظ، علاوه بر تبیین معارف، به صورت ویژه حکم دینی حجاب و معارف مربوط به کرامت زن و پوشش اسلامی را تبیین کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار منطقه 12 تهران جزئیات و مسیرهای پنجگانه تورهای رایگان تهرانگردی این منطقه در ایام نوروز 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی 1402 و تقارن مبارک بهار طبیعت با بهار قرآن در ماه رمضان گفت: شهرداری منطقه 12 طبق روال هر ساله، با تور‌های رایگان تهرانگردی، میزبان شهروندان گرامی و همه مسافران نوروزی که تهران را برای گشت‌وگزار تعطیلات عید برگزیده‌اند، خواهد بود. یزدی با یادآوری این مطلب که منطقه 12 به عنوان قلب تاریخی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو فردی که ضمن شایعه‌سازی با اقدامی ماجراجویانه به دنبال وحشت‌آفرینی در یکی از مدارس قم بودند، دستگیر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 12 مسیر‌های تور‌های رایگان تهرانگردی این منطقه را که در ایام نوروز 1402 برگزار می‌شود، اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 12 مسیرهای تورهای رایگان تهران‌گردی این منطقه را که در ایام نوروز 1402 برگزار می‌شود، اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم جشن دیپلماتیک نوروز 1402 گفت: سال جدید را در شرایطی شروع می‌کنیم که موفقیت‌هایی در عرصه دیپلماسی حاصل شده است و این موفقیت ها بیش از آنچه تاکنون اطلاع‌رسانی شده است رقم خواهد خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

46 نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نوشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 46 نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور کشورمان نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می‌کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می‌زند.

وب‌گاه عصر ایران

بحمدالله با وجود مسائل اقتصادی، قشر مستضعف در حفظ حجاب محکم تر بوده و اتفاقا تحقیقات نشان داده در جامعه فعلی ایران، کشف حجاب با فقر ارتباط مستقیمی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت:46 نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: در راستای حفظ خانواده و کرامت زنان، از پافشاری دولت در مواجهه با شبکه های اجتماعی دشمن و توسعه همه جانبه شبکه ملی اطلاعات، کمال تشکر را داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی بوشهری گفت: بنای ما این است که با همه از در آشتی وارد شویم و تنها استثنای ما رژیم اشغالی است و آمریکا هم اگر روزی آدم شد و به خواسته‌های ملت تن داد آن‌جا هم بحثی نداریم.

وب‌گاه عصر ایران

امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی فراموش شده است. باید برای دعوت به نیکی و بازداشتن از بدی‌ها چاره اندیشی کرد. در جامعه اسلامی نباید بی تفاوتی وجود داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: بعد از سه سال برگزار نشدن به دلیل پاندمی کرونا، سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال 1402 در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.