دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: حل مشکلات کشور و تحقق آرزوها و آرمان‌های ملت فقط در سایه اسلام؛ جمهوری اسلامی و ولایتمداری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجمع رهروان امرمعروف و نهی از منکر شهر قم با ارسال پیامکی بعد از نماز جماعت هنگام تکبیر خواستار گفتن مرگ بر بی‌حجاب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: عکس های اهدای گلونی (روسری محلی لرستان) به خانم های بی حجاب در ورودی مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک را در این خبر می بینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور استاد حوزه و کارشناس صدا و سیما گفت: دشمنان و برنامه سازان خارجی و برخی کشورهای مسلمان که به تجربه دیده ایم مانند عراق، لبنان و.. فیلم های مستهجن را تهیه و برای انحراف جوانان به داخل ایران می فرستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کشتی تفریحی در فیلیپین دچار آتش سوزی شد که سه کودک جزو کشته‌شدگان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن کریم امامزاده ابراهیم دولت آباد، با اشاره به آیات 103 تا 105 سوره آل عمران، گفت: آیه 103 آیه اعتصام به حبل الله است، قرآن کریم دستور می‌دهد که همه چنگ بزنند به ریسمان پروردگار و متفرق نشوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی درباره حجاب دختران با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: مجموعه انتظامی در حوادث و فتنه های سال های اخیر ثابت کرد که در خدمت امنیت کشور و مردم است

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید مردان و زنان به دنبال جابه‌جایی نقش‌های خود در خانواده باشند و توازن نقش‌های خود را از بین ببرند، اگر زن‌ها از نظر مالی مستقل شوند خانواده درگیر طغیان می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

حاج ابوالقاسم: اگر زن ها در تامین مالی خانواده مستقل عمل کنند و مرد خانه را محل آرامش نیابند در نتیجه روحیه تقابل و طغیان در خانواده شکل می گیرد و در نتیجه زن و مرد به جای شریک زندگی بودن هم خانه می‌شوند و خانواده متزلزل شده و آمار طلاق افرایش پیدا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرتضی جوادی آملی استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: دین اگر بخواهد حکومت کند همه جنبه‌های آن باید مد نظر قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مرتضی جوادی آملی استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: دین اگر بخواهد حکومت کند همه جنبه‌های آن باید مد نظر قرار گیرد و صرفاً مسائل احکام و فقهی جذابیتی ندارد و نمی‌تواند تشنگی و عطشی که جامعه برای دین مبین اسلام دارد را تأمین کند و این عطش را بنشاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در یادداشتی نوشت: ما پنجاه سال است که مسلح نیستیم، ما مصلحیم. فحش می‌شنویم ولی فحش نمی‌دهیم کتک می‌خوریم ولی کتک نمی‌زنیم چون حرمت نظام، به وفاداران است تنبیه متجاوز و اعمال قانون بر قانون شکن نظم ستیز کار نهاد قضا و دادستانی است.

وب‌گاه عصر ایران

آقای صدیقی بیش از آن که به خاطر آنچه می‌گوید شهرت داشته باشد به سبب حالت مدام اشک و گریه مشهور است اما تصور می‌شد تنها حین ایراد خطبه چنین باشد....