یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با وجود اینکه احداث سد یکی از معیارهای مهم توسعه یافتگی است اما بخاطر مکان‌یابی نامناسب بخشی از رودخانه‌های کشور از بین رفته و بضاعت طبیعی اقلیم فروکش کرده که نشان از برخی اشتباهات در احداث سدها بوده است.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: احداث سد از جمله شاخص‌های توسعه است اما در سال‌های گذشته مکان یابی درستی برای احداث سدها در کشور صورت نگرفته و در حوزه ساخت سدها اشتباهاتی داشته ایم.

خبرگزاری مهر

فرهاد فلاح با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به عنوان معاون فرهنگی این‌نهاد منصوب شد.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب زندگینامه شهید آرمان علی وردی می گوید ویژگی بارز این‌شهید سیر تحولی است که در او به وجود می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: گذر سال‌ها هر آنچه را در فرهنگ سیاسی ما تغییر داده باشد، ارتباط و تلاش روسای‌جمهور برای جلب حمایت مراجع تقلید را تغییر نداده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گذر سال‌ها هر آنچه را در فرهنگ سیاسی ما تغییر داده باشد، ارتباط و تلاش روسای‌جمهور برای جلب حمایت مراجع تقلید را تغییر نداده است.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب قبل از عملیاتی کردن تحریم دشمن، ورود و تبیین کردند. زمانی که هنوز تهاجم فرهنگی عملیاتی نشده بود، از آن سخن گفتند. دشمن تشدید کرد و شبیخون فرهنگی را مطرح کردند.

خبرگزاری تسنیم

تاکنون 900 مقاله به دبیرخانه ارسال شده است، 140 مقاله ممتاز و برترند که به صورت کتاب چاپ خواهد شد و 16 مقاله از خارج کشور جزو مقالات انتخابی است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - عضو شورای حوزه علمیه استان تهران گفت: روش‌های دفاعی رهبر معظم انقلاب پیشگیرانه است و بخش قابل توجهی از تهاجم و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

خبرگزاری مهر

قم - امام محمدباقر (ع) در علم، زهد و اخلاق با فضیلت ترین فرد عصر خود بود و مکتب تشیع در زمان آن حضرت، فرهنگ خود در ابعاد مختلف از جمله فقه، تفسیر، کلام و اخلاق را تدوین و پایه ریزی کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نمایانگر خشم آن‌ها از شکست پروژه اغتشاشات دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به قلم مسیح مهاجری از بودجه های دولتی برای حوزه های علمیه انتقاد کرده و پیشنهاداتی را مطرح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

روشن‌ترین دلیل بی‌خاصیت بودن این دستگاه‌ها هم اینست که حوزه‌های علمیه قبل از به وجود آمدن این دستگاه‌های عریض و طویل، بدون وجود آنها اداره می‌شدند و خروجی بسیار بهتری هم داشتند.