یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هفته جاری از آیت‌الله اعرافی عضو فقهای شورای نگهبان برای حضور در نشست این کمیسیون دعوت به عمل آوردند.

خبرگزاری مهر

طی سال‌های 1982 تا 1984 میلادی جمهوری اسلامی ایران توانست با یک حرکت منسجم و پرشتاب فرهنگی و با حذف کردن مراکز فرهنگی اسرائیل، مراکز فرهنگی خود در جنوب صحرای آفریقا را افزایش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه مسئولان برای آسیب‌های اجتماعی، مشکلات اقتصادی و فرهنگی راه علاجی پیدا کنند؛ گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه مردم را به آینده امیدوار و توصیه کردند که همیشه امیدوار باشید و یکی از پایه‌های امید در جامعه ارائه کارهایی است که مشکلات روزمره زندگی مردم را حل کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی در فضای مجازی نوشت: دولت مردمی علی رغم همه مشکلات قبلی و توطئه‌های دشمنان از اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم برخوردار است.

خبرگزاری تسنیم

از ساعاتی پیش ادعایی با عنوان آزاد شدن یکی از افراد حاضر در صحنه شهادت شهید آرمان علی‌وردی منتشر شده که صحت ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بوشهری، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دغدغه‌مندی مراجع تقلید نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: حل مشکلات اقتصادی، مورد عنایت مراجع بزرگوار تقلید است و دولت نیز لازم است با تمام توان پیگیر حل مشکلات باشد و در جهت تأمین معیشت شهروندان تلاش کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در راستای سفرهای استانی خود این هفته عازم قم شده است از صبح امروز با حضور در بیوت مراجع تقلید به ارایه گزارش فعالیت های فرهنگی هنری صورت گرفته در یکسال و نیم گذشته این وزارتخانه پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان ضمن انتقاد از مواضع و اقدامات غیرسازنده پارلمان اروپایی در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: سپاه پاسداران نهاد حاکمیتی و حافظ امنیت ملی ایران است و نقش مهمی در حفظ امنیت منطقه و مبارزه واقعی با تروریسم دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه با حضور 850 نفر از مداحان، شاعران، سخنرانان مذهبی و مسئولان هیأت‌های مذهبی و نهادهای هیأتی در مشهد آغاز شد.

خبرگزاری مهر

امام جماعت مسجد التوحید بوئنوس آیرس گفت: آیت‌الله مصباح پس از سفر به آمریکای لاتین نوشته‌اند: من هیچ زمینه‌ای مثل اینجا ندیده‌ام که آمادگی برای قبول کردن حرف حق و اهمیت به آن داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالروز شهادت امام هادی علیه السلام ابیاتی سوزناک در سوگ شهادت ایشان از شاعران آیینی کشورمان منتشر می‌شود.

خبرگزاری مهر

قم - در بیانیه جامعه مدرسین عنوان شد: حرکت جاهلانه اخیر در اهانت به قرآن ادامه ستیز هدفمند غرب با اسلام و اقدامی بر اساس اسلام هراسی برای مقابله با گسترش گرایش به معنویت و معارف اسلامی است.

وب‌گاه عصر ایران

ابطحی در سال‌هایی که کار اجرایی نمی‌کند دست به قلم برده و رمان «گذرِ خان» را به نگارش درآورده است. رمان داستان پسری را روایت می‌کند که پدر روضه‌خوان نابینایی دارد و بنابراین ناچار است همه‌جا او را همراهی کند.

خبرگزاری مهر