یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات حوزه قم گفت: پرورش‌یافتگان مکتب صدرایی که هم شاگرد شیخ بهایی و هم شاگرد میرداماد به شمار می‌رفتند، به‌نوعی متأثر از اندیشه‌های فلسفی علامه بهابادی یزدی بودند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - علما و مراجع تقلید قم در دیدارهای جداگانه نسبت به اوضاع معیشتی و افزایش رفاه عمومی و برخورد قاطع با برهم زنندگان بازار تاکید کردند و وزیر کشور نیز از عزم دولت برای بهبود شرایط عمومی کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف گفت: برای برگزاری اعتکاف امسال الحمدلله از نظر شیوع ویروس کرونا مشکلی وجود ندارد و پیش‌بینی می‌کنیم جمعیت بیشتری نسبت به دوران قبل از کرونا، حضور پیدا کنند.

وب‌گاه عصر ایران

رهبر معظم انقلاب اسلامی مفاهیم بلندی را مطرح کرده‌اند که می توانست مبنای نظریه های زیادی قرار گیرد، اما پیگیری‌های لازم انجام نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور حوادث اخیر کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: یک شعار معیشتی یا یک درخواست معیشتی در اغتشاشات نداشتیم، البته برخی که دستگیر شدند این مساله را بهانه کردند.

خبرگزاری دانا

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: ما نمی خواهیم مطلبی بگوییم که سبب تضعیف دولت گردد، اما مردم دچار مشکلات و گرفتاری اقتصادی هستند و انتظار دارند تا گامی جهت حل مشکلات آنان برداشته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی در برنامه چالش‌های امنیتی، اجتماعی پیش رو که با حضور نخبگان حوزه علمیه در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: باید در بحث دولت‌سازی و اینکه یکی از مراتب پنج‌گانه رسیدن تا تمدن نوین اسلامی هستیم، هم تبیین کنیم و هم چگونگی تحقق آن و حکمرانی را در این حوزه کاملا روشن کنیم. وی ادامه داد: آیا بناست با بروکراسی به جای مانده...

خبرگزاری دانا

سخنگوی دولت گفت: در انتهای دولت اسبق کشور به مرحله‌ای رسید که شرکتی فعال شده بود که گاز را برای مواقع پرمصرف ذخیره می‌کرد ولی دولت سابق آن را تعطیل کرد. ما سعی می‌کنیم آن را مجدد احیا کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به اثرگذاری حوزه‌های علمیه در عرصه اجتماعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: روحانیت در خدمات اجتماعی آماده خدمت به نظام و دولت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیت الله حسینی بوشهری گفت: در عرصه اقتصادی مسائلی وجود دارد که الزاماً مربوط به تحریم‌های دشمن نیست و در برخی موارد شاهد خود تحریمی از سوی مسئولین امر هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در عرصه اقتصادی مسائلی وجود دارد که الزاماً مربوط به تحریم‌های دشمن نیست و در برخی موارد شاهد خود تحریمی از سوی مسئولین امر هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت گفت: متأسفانه در هشت سال دولت گذشته، برای تولید گاز در کشور ما فعالیت مناسبی صورت نگرفت، ولی هم‌اکنون دولت سیزدهم با اتکا به توان داخلی درحال تکمیل آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهادری جهرمی در مورد وضعیت گاز کشور خاطرنشان کرد: متأسفانه در هشت سال دولت گذشته، برای تولید گاز در کشور ما فعالیت مناسبی صورت نگرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگو گفت: متأسفانه در هشت سال دولت گذشته، برای تولید گاز در کشور ما فعالیت مناسبی صورت نگرفت، ولی هم‌اکنون دولت سیزدهم با اتکا به توان داخلی درحال تکمیل آن است.