سه‌شنبه 12 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمپانی «پلن بی انترتینمنت» متعلق به برد پیت، در حال مذاکره است تا سهام قابل توجهی را به کمپانی «مدیاوان» بفروشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد زنی که در حدود 10 پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته کشف شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در پی افزایش زورگیری در محله توریستی فرح‌آباد ساری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودرو شاسی بلند در بزرگراه به علت تغییر مسیر خودروی دیگر چپ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دیدار پرشور صدها تن از دانش آموزان، 13 آبان را تجسم شرارت‌های آمریکا و آسیب‌پذیری و امکان مغلوب شدن آن خواندند و با اشاره به دروغ وقیحانه و بی‌شرمانه آمریکایی‌ها در ابراز دلسوزی برای ملت ایران گفتند: در جنگ ترکیبی چند هفته اخیر، آمریکا، رژیم صهیونیستی بعضی از قدرت‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

از سال 1390 بود که طرح تجمیع و یکسان‌سازی کارت‌های سربازی به مرحله اجرا درآمده و پس از آن بنا شد تا تمامی کارت‌ها اعم از معافیت و پایان خدمت با یک شکل و از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر شود، کارت‌هایی که به کارت‌های هوشمند سربازی معروف است

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری تلویزیون خطاب به وزیر صمت گفت: عمر دولت 4 سال است نه 40 سال

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرتین سرایداران و خانواده دانش‌آموز شهید علی اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول قوه قضاییه اعلام کرد: کسانی که به صورت مسلح در ناآرامی‌های اخیر دستگیر شدند، جلسات محاکمه آنها به صورت علنی منتشر و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ در شیراز است که پدر، مادر و برادرش در برابر چشمان او در این حادثه به شهادت رسیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در بازرسی از کوله پشتی فرد مورد نظر، 560 عدد سکه عتیقه کشف شد، افزود: متهم 58 ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از جمله قابلیت های کلی سامانه «نورینو» می توان به تشکیل پرونده تربیتی برای دانش آموزان و فرهنگیان، ایجاد جایگاهی برای شناسایی، معرفی و رتبه بندی مدارس، دانش آموزان، مدیران، معاونان، مربیان برتر کشور در حوزه پرورشی و فرهنگی و تهیه بانک اطلاعاتی از مهارت ها، علایق و توانمندی های تربیتی و فرهنگی دانش آموزان و فرهنگیان کشور اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فلسطینی‌ها این اعلامیه را نخستین گام تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین فلسطین در راستای پاسخ دادن به مطالبات صهیونیسم جهانی می‌دانند که باعث آوارگی ملت فلسطین با قدمتی چندین هزارساله در این سرزمین، شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توانمندسازی انسان‌ها برای صحبت کردن با گونه‌های مختلف می‌تواند احساس خویشاوندی عمیق‌تر یا احساس سلطه و توانایی اهلی کردن گونه‌های وحشی را ایجاد کند که ما هرگز به عنوان انسان قادر به کنترل آنها نبوده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از سوت پایان تمرین، اما بیرانوند روی چمن منتهی به دروازه دراز کشید و در شرایطی که دستش روی سرش بود تقاضای حضور پزشک را کرد تا بار دیگری این نگرانی شکل گیرد که وضعیت او وخیم باشد. پزشک تیم ملی بعد از بررسی وضعیت او و چند آزمایش سرپایی برای اینکه وضعیت آگاهی و هوش او را بسنجد، صورت داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.