سه‌شنبه 12 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

میرزائی ادامه داد: آنفلوآنزا یک بیماری ویروسی است که با علائم شبیه به سرماخوردگی از جمله تب ناگهانی، گلودرد، سردرد و سرفه ظاهر می‌شود و توصیه کرد: همشهریان از مصرف خودسرانه انتی بیوتیک جدا خودداری کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی طی حکمی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان را منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ویدئویی از برادر فرشته احمدی که شب گذشته توسط بی‌بی‌سی منتشر شد، برادر فرشته احمدی عنوان می‌کند ما در مورد مرگ خواهر هیچ شکایتی نداشته‌ایم و نداریم و انتشار اخبار در خصوص پیگیری مرگ خواهرم توسط خانواده‌اش شایعه‌ای بیش نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میرکاظمی گفت: بخش‌هایی در صحن اضافه شد که مورد مخالفت ما و کمیسیون برنامه و بودجه بود و درخواست دولت این بود که حذف شود، زیرا مازاد بودجه‌ای بود که مورد موافقت دولت و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

این متخصص مغز و اعصاب گفت: مصرف الکل و سیگار نیز در بروز سکته مغزی بسیار مؤثر است در حال حاضر شاهد شیوع بیشتر سکته‌های مغزی در بین آقایان هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که قرار بود ثبت نام فروش فوری و فوق‌العاده محصولات سایپا از ساعت 11 امروز آغاز شود، طبق اعلام این شرکت زمان ثبت نام به ساعت 14 موکول گردید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: مدعیان حقوق بشر داخلی و خارجی که قرآن آتش می زنند، در برابر شکنجه این طلبه هیچ کس را محکوم نمی کنند! این چهره واقعی آمریکا و استکبار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه به ظاهر هکری انانیموس با انتشار نامه‌ای مدعی شده که فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی کشور در نامه‌ای محرمانه دستور داده است تا اسامی و مشخصات هویتی مسئولین لشکری و کشوری که به همراه خانواده به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند، مخفی بماند تا دست‌مایه رسانه‌های معاند نشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور وزیر اقتصاد گفت: با اتخاذ دو رویکرد مذکور، همه زحمت‌های مربوط به جلوگیری از انحراف مصارف آرد غیریارانه‌ای در سمت دولت نگه داشته شد و بر پایه داده‌هایی که سامانه در اختیارمان قرار می‌دهد، با یک الگوی هوشمند جلوی انحرافات گرفته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا فلاح گفت: در پی حادثه ریزش کانال تصفیه خانه فاضلاب شرف آباد سه نفر دچار حادثه شدند که متاسفانه 2 تن از کارگران جان باختند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شانزدهم شهریور سال‌جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل دو شهروند 55 و 30 ساله در حوزه علمیه اهل تسنن حقانی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: نارضایتی از وضعیت موجود سبب شده که مردم با اغتشاشگران همراهی کنند، چرا که معیشت و گذران زندگی مردم دچار مشکل جدی است، کسب و کارهای اینترنتی عملاً تعطیل شده است، فشار زندگی برای فعالان این عرصه قابل تحمل نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه 223 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس قرائت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو 5 محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو ای ال ایکس، پژو 207 دستی مجهز به فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته دو رنگ عرضه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر شهرام غفاری گفت: وصولی متوسط روزانه سازمان تأمین‌اجتماعی از محل حق بیمه‌ها، حدود هزار میلیارد تومان و هزینه‌ها و مصارف روزانه سازمان برای اجرای تعهدات، حدود 1200 تا 1300 میلیارد تومان است. انتظار ما از دولت این است که وقتی به‌عنوان کارفرما پذیرفته است حق بیمه بخشی از بیمه‌شدگان را پرداخت کند، به این تعهد خود عمل کند. رقم حق بیمه سهم کارفرمایی دولت ماهانه هشت هزار میلیارد تومان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شناور لندینگ کرافت سلخ 2 با 17 کانتینر یخچالی حامل محموله صادراتی شامل ماهی و انواع آبزیان در آب های امارات غرق شد.