سه‌شنبه 12 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که به نظر می‌رسد امروز هم مثل دیدار قبلی آبی‌ها ارسلان مطهری در پیشانی خط حمله حضور خواهد داشت، بدیهی است که دو وینگر بوشهری این تیم حضور خواهند داشت تا با شکل‌گیری مثلث قایدی، محبی و مطهری، زهر خط حمله آبی‌ها بیشتر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از آرتین سرایداران در دیدار دانش آموزان با رهبر انقلاب منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سازمان بازرسی اعلام کرد: این کمیسیون حق داشت به آرای کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون ماده 100 ورود کرده و موضوع را با اخذ جریمه حل‌و‌فصل کند که ممکن بود مفاسدی پشت این قضیه رخ بدهد، لذا مصوبه شورای شهر که این کمیسیون را ایجاد می‌کرد، با ورود سازمان بازرسی باطل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین جزئیات از زمان واردات خودرو به کشور اعلام شد. به گفته معاون وزیر صمت، رقابتی که بین خودرو‌های وارداتی و خودرو‌های تولید داخل ایجاد خواهد شد، موتور محرکه صنعت خودرو از حیث کیفیت و قیمت خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از اینکه سارا اولین دوره اختلال روانی‌اش را در اوایل دهه 20 سالگی تجربه کرد، دکتر‌ها به او گفتند دارویی که برای او تجویز شده مانند «انسولین برای یک دیابتی» است. دارو ضروری است و یک نقص شیمیایی در مغز او را تصحیح می‌کند و لازم است تا آخر عمر آن را مصرف کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهروندان در صورتی که با مشکلاتی نظیر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی و یا دیگر جرائم در حوزه فضای مجازی مواجه شدند، می‌توانند با شماره 096380 تماس حاصل کرده و یا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت فوریت های سایبری مراجعه کرده و مشکل خود را بازگو کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان 12 تیرماه امسال پس از چندین سال مطالبه فرهنگیان در دولت سیزدهم ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت تارا اتوماتیک به 598 میلیون تومان رسید و این یکی درمقایسه با دیروز سه میلیون گران‌تر خرید و فروش می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرد جنایتکار که دو نفر را در حوزه علمیه اهل تسنن ایرانشهر با شلیک گلوله به قتل رسانده بود با ردیابی‌های دو ماهه پلیس به دام افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شمس‌الدین فرزادی‌پور به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانال 12 رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده است که نتانیاهو با کسب 61 کرسی از 120 کرسی پارلمان پیروز این انتخابات خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برآورد اولیه این است که حدود 60 تا 62 هزار میلیارد تومان بار مالی برای دولت به وجود آمده است. البته اعداد دقیق باید از سوی سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی استخراج شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار نقدی خطاب به دانش آموزان می‌گوید: از این نوع حماسه‌ها دختران و پسران دانش آموز ما کم نیافریدند و سرنوشت طاهره هاشمی، نسرین افضل، فوزیه شیردل و... بخوانید. شما باید راه ناتمام آنها را تمام کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر صمت گفت: چیزی به عنوان نظر جمع بندی شده برای منتفی شدن طرح کالابرگ مطرح نشده است. طرح کالابرگ قانون است و بر اساس مصوبه مجلس باید اجرا شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: درحال حاضر پیمانکار به تعهدات در پرداخت کارمزد عوامل شارژ عمل نکرده و همین موضوع موجب شده برخی مبلغ ناچیزی به عنوان کارمزد دریافت کنند؛ لذا به دنبال این هستیم کارمزد را از محل مطالبات شرکت پرداخت کنیم.