یک‌شنبه 10 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عصر ایران

20 سال پیش در یک مقاله مفصل نوشتم که مسئله حجاب را باید به انتخاب خود جامعه بگذارید و آن‌ها به‌صورت طبیعی این کار را بکنند اگر حکومت خیلی دغدغه مسئله حجاب را دارد، کار فرهنگی کند و غیر مستقیم انجام دهد نه اینکه روش‌هایی به کار بگیرد که نه تنها شوق انگیز نیست که تنفرآور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله محمدعلی ایازی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نسلی هستند که دهه 80 به دنیا آمده اند و قهرا مطالبات آنها خیلی فراگیرتر و جدی تر است و چون در خانواده ها به صورت فرزند سالاری هم به دنیا آمده اند، احساس این را دارند که باید بیایند حرفشان را بزنند و دنبال کنند. اگر به مطالبات آنها در شکل منطقی و معقول پاسخ دهند یا اینکه زمینه ها و فرصت های قانونی برای اعتراض...

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حسنی امام جمعه موقت میبد با اشاره به حمله تروریستی در شیراز گفت: اگر اغتشاشات نبود و داعشی‌ها زمینه را فراهم نمی‌دیدند جرات نمی‌کردند نفوذ کنند و به نظام اسلامی و ملت ایران صدمه بزنند.

خبرگزاری تسنیم

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان، کتاب «مردگان باغ سبز» و نشریه نور با موضوع «اقوام ایرانی» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد معرفی شد.

خبرگزاری دانا

کارشناسان مذهبی و فرهنگی با اشاره به اینکه امروز برخی بی حجابی ها مغرضانه و برنامه ریزی شده است، عنوان کردند: گسترش بی بندو باری یکی از ابزار دشمن برای جنگ با ایران و اسلام است.

خبرگزاری مهر

قم - مدیرحوزه‌های علمیه در احکامی جداگانه، معاون جدید سطوح عالی، خارج و مراکز تخصصی، معاون تبلیغ و رئیس مجمع تخصصی تفسیر و علوم قرآنی مدیریت حوزه علمیه قم رامنصوب کرد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی اظهار کرد: ما باید این نسل کودک و نوجوان را مراقبت کنیم. این نسل همان نسلی است که سلام فرمانده را خواند و به گفته سردار سلامی خطاب به دشمنان ما با همین جوانان سراغتان می آییم.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در مقوله فرزندآوری فرهنگ حاکم بر جامعه باید تغییر کند و معنا و مفهوم فرزند و فرزندآوری باید به یک ارزش در جامعه تبدیل شود.

خبرگزاری مهر

همه داوطلبان اعم از دانش آموزان و فارغ التحصیلان شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کارودانش، تمامی نظام های آموزش و پرورش و طلاب حوزه علمیه باید دارای سابقه تحصیلی دروس عمومی باشند.

وب‌گاه عصر ایران

دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1402 همانند سال گذشته آزمون مجزایی ندارد و علاقه‌مندان به تحصیل در این دانشگاه لازم است در این آزمون ثبت نام نمایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نظر سلیمی‌نمین در مورد گشت ارشاد: عباس سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا گفت: من نوع برخورد گشت ارشاد را جامع، کامل و متناسب با مسائل جامعه نمی‌بینم و ضعف‌های جدی در آن می‌بینم که حتما باید اصلاح شود. یعنی باید افراد دارای سعه‌صدر بالا و دارای توانمندی اقناعی باشند. وی افزود: نوع مواجهه پلیس امنیت اخلاقی به گونه‌ای بوده که ما قبول داریم نتیجه عکس داده، اما اینکه اصلا قانون برای این قضیه...

خبرگزاری مهر

محمدعلی ابطحی گفت: مهم نیست که چقدر داده‌های فضای مجازی فیک است و چقدر واقعی است مهم این است که ما چقدر اعتماد جذب کردیم که مردم به دنبال فیک نیوزها نروند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شاخص‌های انتخاب مدیران مدارس گفت: مدیر مدرسه باید انسان صبور و دارای سعه‌صدر باشد و در حوادث و اتفاقات تصمیم‌های ناگهانی و بعضاً عجولانه‌ای که ممکن است هزینه‌زا باشد، نگیرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش‌وپرورش که به‌منظور شرکت در آیین سوگواری حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به‌ویژه سه دانش‌آموز شهید این حادثه به شیراز سفرکرده بود با "آرتین" تنها بازمانده خانواده شهیدان سرایداران دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

روزها و هفته‌های گذشته زاهدان به مرکز اخبار و شایعات تبدیل شده است. خبرنگار مجله مهر که روزهای گذشته را در زاهدان سپری کرده، روایتی میدانی از دیده‌ها و شنیده‌های خودش نوشته است...