جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

عزیزی گفت: دریافت تراکنش‌های بانکی پزشکان فاقد کارتخوان از بانک مرکزی در دستور کار است تا استیفای حقوق مردم به درستی صورت گیرد.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: موافقتنامه تجارت آزاد ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا امضا شد و پس از تصویب در دولت کشورهای عضو تا نیمه سال 1402 عملیاتی می‌شود.

در این خبر به بررسی قیمت انواع حبوبات در بازار پرداختیم.

ارسلان مالکی گفت: پیشبرد نهضت ملی مسکن و تامین زمین و همچنین اتمام پروژه‌های مسکن مهر، از جمله اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن هستند.

مدیر کل اداره گمرک گفت: تشکیل صف کامیون در گمرک مرزی آستارا، دلایل بیرونی و درونی دارد، زمانی که کشور آذربایجان بیشتر از 200 ماشین نمی‌پذیرد عملا 50 کامیون پشت مرز می‌ماند.

یک شرکت سازنده خودرو‌های برقی در چین به منظور افزایش حجم فروش و رقابت با تسلا، قیمت محصولات خود را کاهش داد.

کارشناس بازار سرمایه گفت: با دو نرخی شدن قیمت شکر برآیند کلی نسبت به اتفاقی که برای صورت‌های مالی شرکت‌های بورسی رخ خواهد داد مثبت است و باید دید این تاثیر مثبت تا چه حد خواهد بود.

در این گزارش قیمت برخی از انواع ناگت‌های موجود در بازار را گردآوری کرده ایم.

سرپرست نظارت بر نهادی‌های مالی سازمان بورس گفت: حداقل سرمایه 8 میلیارد تومانی برای تاسیس شرکت‌های مشاوره سرمایه‌گذاری را حذف کردیم.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با بهبود شرایط دما و بازشدن مسیرها، قیمت هر کیلو میوه نسبت به روزهای قبل کاهش یافته است.

کارشناس هواشناسی گفت: در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در تهران به عدد 154 رسیده که در حد ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی است.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بین 300 تا 400 واحد مسکونی بر اثر زلزله در شهرستان خوی آذربایجان غربی، دچار خسارت 100 درصدی شدند.

کارشناس مرکز راهبری گاز کشور گفت: در 24 ساعت گذشته گاز تحویلی به خطوط 834 میلیون متر مکعب بود که 75 درصد از آن یعنی 630 میلیون متر مکعب در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده مصرف شده است.

در این خبر به بررسی قیمت انواع هندزفری در بازار پرداختیم.

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می شود که هشدارهای کاهش دما را جدی بگیرند.

مشاور رئیس کل بانک مرکزی گفت: براساس برنامه بانک مرکزی، عرضه ربع سکه طلا در هفته آینده نیز انجام خواهد شد.