سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی محرمی گفت: اتفاق عجیبی در کشور ما رخ داده و چیزی حدود 600 هزار مهندس داریم. اگر صدور خدمات فنی و مهندسی داشته باشیم چه در زمینه سرمایه‌گذار و چه در زمینه سازنده و مهندس می‌توانیم از تمامی این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کنیم.

در این خبر به بررسی قیمت انواع چادر مسافرتی در بازار پرداختیم.

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: ایران با تولید 214 میلیون تن، رتبه 22 جهان در کل تولیدات شیلاتی را داراست.

قیمت برخی از خودروها، امروز پنجشنبه در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

محمدرضا فرزین در نشست ماهانه مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی با تاکید بر اصلاح نرخ سود سپرده‌ها و تسهیلات بانکی گفت: مهار تورم و کنترل نقدینگی مهمترین هدف بانک مرکزی است.

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 22 میلیون و 500 هزار تومان معامله می‌شود.

شرکت تویوتاموتور اعلام کرد که قصد دارد در ماه فوریه حدود 750 هزار دستگاه خودرو در سراسر جهان تولید کند.

براساس اعلام سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، انباشت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا ادامه خواهد داشت.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2520 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 9.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با بارش‌های اخیر برف و باران مشکل خشکسالی در کشور برطرف شده اما به گفته کارشناسان هواشناسی، ایران همچنان با دوره ترسالی فاصله دارد.

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

در این هفته کاری شاخص کل بورس با رشد 2.24 درصدی در ارتفاع یک میلیون و 689 هزار و 144 واحدی قرار گرفت.

مدیر عامل بازار متشکل ارز ایران گفت: حدود 50 هزار ربع سکه و با قیمت‌های کشف شده در فرآیند ثبت سفارش به روش حراج تک قیمتی در بورس کالا معامله شد.

کارشناس مرکز کنترل راهبری گاز گفت: میزان مصرف گاز در بخش خانگی نسبت به روز قبل یک درصد و نسبت به ابتدای ماه 14 درصد افزایش داشته است.

معاون راهبری شرکت ملی گاز گفت: هم اکنون تولید حداکثری گاز را داریم و سکو‌های گازی، پالایشگاه‌ها و خطوط انتقال در شرایط پایدار قرار دارند.

گشایش جدید ارزی برای واردات کالا‌های اساسی، مرغ 8 تا 13 هزارتومان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود و توسعه آبزی پروری راهی برای اقتدار غذایی از اخبار اقتصادی امروز است.