چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

روند قیمت‌ها امروز در بازار خودرو ریزشی بود و اغلب خودروها، 2 تا 10 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کردند؛ با این حال طبق گفته فیروز نادری، کارشناس بازار خودرو، شرکت‌های خودروسازی با بالا بردن قیمت کارخانه خودروها، ترمز ریزش قیمت‌ها در بازار را کشیدند.

قیمت دلار امروز با نوسان محدود 100 تومانی با همان قیمت روز گذشته بازگشایی شد. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز متعادل است و معامله‌گران، حضور بازارساز را پررنگ می‌دانند.

در سال 1403 دولت پایه حقوقی کارگران را 35/3 درصد بالا برد؛ بنابراین حقوق 1403 کارگر متاهل و داری یک فرزند، طبق قانون پس از کسر مبلغ حق‌بیمه برای ماه 30‌روز حداقل 10 میلیون و 20 هزار و 169 تومان و برای 31 روز حداقل 10 میلیون و 242 هزار و 321 تومان (تقریبا 243/5 دلار با نرخ نیمایی) تعیین شد، اما نمایندگان کارگران صورتجلسه شورایعالی کار را امضا نکرده و اصرار دارند حقوق کارگران باید بیش...

تحلیل رفتار فعالان و معامله‌گران خودروهای تجاری نشان می‌دهد این بازار صعودی و از رکود خارج می‌شود.

یک کارشناس ارشد اقتصاد معتقد است سیگنالی که نشان دهد تورم در ایران رو به کاهش است ملاحظه نمی‌شود و امسال و سال آینده نیز اقتصاد ایران باید تورم بالا را تجربه کند.

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: موج هیجانی و صعودی قیمت ارز با توجه به تنش‌های سیاسی و منطقه‌ای محدود و گذرا بود و تقریبا بلافاصله فروکش کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت سهم عمده‌ای در ناترازی منابع و مصارف تامین‌اجتماعی دارند؛ وضعیت فعلی به گونه‌ای است که متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار در اوج تجربه، مهارت و تخصص از بازار کار خارج می‌شود.

استون مارتین DBX707 جدید با طراحی داخلی هیجان‌انگیز و رنگ‌بندی جذاب معرفی شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات حج عمره پی از وقفه 9 ساله خبر داد و گفت: عملیات رفت پروازهای حج تا 13 اردیبهشت ادامه دارد.

عضو کانون شورای اسلامی کار البرز ابراز امیدواری کرد در هفته کارگر با افزایش قابل توجه مبلغ حق مسکن خبر خوش و عیدی خوبی به کارگران داده شود.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

کارشناسان همواره تاکید می‌کنند که پس از رفع تنش‌ها و فروکش کردن التهابات، نرخ دلار نیز با شیب زیاد کاهش پیدا خواهد کرد.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1403 صفر امروز سوم اردیبهشت 910 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل 1402 با کارکرد 11 هزار کیلومتر 828 میلیون تومان اعلام شده است.

تصاویری از گریه شدید حواله داران خوردروی پژو پارس به خاطر افزایش قیمت این خودرو به 700 میلیون تومان در سال 1403 را مشاهده می‌کنید./viral vids

سازمان هواپیمایی کشوری در واکنش به حواشی اظهارات رئیس این سازمان درباره خرید جت شخصی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.68 درصد کاهش به 2375 دلار و 58 سنت رسید.