چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

نیسان ورسا در سال 2024 توانست عنوان ارزان‌ترین خودروی فروخته شده در ایالات متحده آمریکا را حفظ کند؛ قیمت این خودرو از 17 هزار و 225 دلار شروع می‌شود، کمی بیش از یک میلیارد تومان در بازار خودروی ایران که این خودرو را با پژو 207 اتوماتیک هم‌قیمت می‌کند.

قیمت طلا و سکه در نخستین روز اردیبهشت با کاهش قابل توجه قیمت بازگشایی شد. روند نزولی بازار طلا با افت قیمت دلار همراه شد و افزایش قیمت اونس جهانی طلا تاثیری در بازار طلای داخلی نگذاشت.

افزایش 45 درصدی نرخ کرایه تاکسی امروز مثل بمب صدا کرد اما همه ماجرا فقط این مورد نیست.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: طرح افزایش وام ودیعه مسکن با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی و نقل و انتقلات نیاز به بازنگری دارد و این تسهیلات باید متناسب با شرایط متقاضیان پرداخت شود.

سیدصولت مرتضوی وزیر کار گفت:«آنچه درباره میزان دستمزد مصوب و ابلاغ شده اجرایی خواهد شد.»

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خرید و فروش هواپیماهای جت7 نفره برای عموم آزاد است.

درحالی‌که ارزان‌ترین خودروی صفرکیلومتر بازار کشورمان حدود 440 میلیون تومان قیمت دارد، خواهیم دید با کمتر از نصف این رقم چه خودروهای کارکرده‌ای می‌توان خرید.

قیمت طلا امروز 0.45 درصد رشد را تجربه کرد.

در حراج سر ماه دیجی‌کالا می‌توانید با قیمت پارسال خرید کنید.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه شماره 2 احیای استیل فولاد بافت اظهار داشت؛ گروه مالی گردشگری با سرمایه‌گذاری در این پروژه، شهرستان بافت را از بن‌بست اشتغال و مهاجرت خارج کرده است.

پس از صنعت خودرو، پوشاک و لوازم خانگی، حال نوبت به صنعت قطعه‌سازی رسیده‌است تا به تصاحب چینی‌ها در بیاید و بازار قطعه کشور با انبوهی از بی‌کیفیت‌ترین قطعات چینی اشباع شود.

قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ 1 اردیبهشت 1403 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی 1000 گرمی 530 هزار تومان است.

دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل 1402 اما با کاهش 30 میلیون تومانی، یک میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت خورده است.

احتمال دارد مصوبه مزدی تغییر کند.

جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحدهای مسکونی در منطقه 16 تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که برای رهن یک واحد 90متری در محله جوادیه حدود 550 میلیون تومان پول لازم است.

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال 1403 از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو رونمایی کرد.