چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

ایرانی ها در رتبه دوم خرید خانه در ترکیه از سوی شهروندان خارجی هستند. روس ها در مقام اول هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این‌که ما در شرایط تورم بالا بخواهیم حقوق و دستمزدها را هم دائم افزایش دهیم و یک روند رفت و برگشتی بین تورم و حقوق وجود داشته باشد، به رفاه مردم کمک نمی‌کند.

کارگران حداقل بگیر محروم از مزایا اندکی بیش از 7میلیون تومان دریافتی دارند و کارگران باسابقه، مدیران و متخصصان حوزه کارگری می‌توانند بنا به وضعیت اشتغال، تأهل، تعداد فرزند، سابقه اشتغال، سختی کار، مزد رتبه، فوق‌العاده‌های خاص و... تا 7برابر حداقل مزد یعنی حدود 50میلیون تومان مزد بگیرند./ همشهری

بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال 1403 در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد؛ تسهیلاتی که در سال 1403 به مبلغ 300 میلیون تومان است.

استقبال مناسب مشتریان نخستین محصول شیائومی در چین، باعث شده است تا پروژه دومین خودرو شیائومی نیز شکل بگیرد.

اگر حداکثر سرمایه‌ای که دارید، پنج میلیارد تومان است، می‌توانید در برخی از مناطق تهران صاحب‌خانه شوید؛ به‌طوری‌که با بودجه‌ای بالغ‌بر چهار میلیارد و 200 میلیون تومان می‌توانید یک واحد 65متری 2خواب را در قصرالدشت بخرید.

ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

کادیلاک اسکلید V به معنای واقعی، یک جانور عظیم‌الجثه و وحشی است. با وجود مشخصات قوی و جالب‌توجه، تیونرهای بزرگی مانند هنسی به دنبال تقویت بیشتر این خودرو هستند.

یارانه کمک معیشتی مرحله 158 مربوط به فروردین ماه 1402 به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 قابل برداشت است

نیسان قشقایی یکی از پیشگامان کراس اوورهای مدرن بوده و به‌تازگی در نسل سوم آن، تغییراتی در طراحی و فناوری ایجاد شده است. این تغییرات به جهت نزدیک شدن به محصولاتی مانند آریا EV صورت گرفته است.

مصوبه مزد کارگران در سال 1402 ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود. دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از 7 تا 50 میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.

اقتصاددانان معتقدند: در صورت عدم کنترل ناترازی‌های اقتصاد کلان، احتمال رخداد تورم‌های سهمگین وجود دارد و همین مساله ضرورت ورود عاجل و جدی به معضل ناترازی های اقتصاد کلان را بیش از پیش بازگو می کند.

جدیدترین مدل نیسان قشقایی، تفاوت‌های جالب با نسخه‌ی قبل دارد. این محصول به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات نیسان، مشابه گذاشته فاقد پیشرانه‌ی تمام برقی و پلاگین هیبرید خواهد بود.

دولت‌ها در برخی کشورها با این خیال که «تامین مسکن، یعنی ساخت مسکن ملکی»، خسارت بزرگی به خانوارها در دهک‌های مختلف درآمدی وارد می‌کنند.

تویوتا چند ماه پیش از نسل نهم سدان محبوب خود یعنی کمری رونمایی کرد. این خودرو به‌زودی وارد نمایندگی‌ها می‌شود و قیمت آن هم اکنون منتشر شده است.

‌در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1403 صفر امروز 30 فروردین 905 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل 1402 با کارکرد 11 هزار کیلومتر 828 میلیون تومان اعلام شده است.