چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته محمد اسدی، انتظار می‌رود نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در نشست هفته آینده با مدیرعامل و مدیران و کارشناسان سازمان تعیین تکلیف شود.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

آئودی از جدیدترین پیشرفت‌های به دست آمده در حوزه چراغ‌های محصولات خود از جمله Q6-Etron رونمایی کرده است.

شرکت BYD که بزرگ‌ترین خودروساز چین محسوب می‌شود، سه خودرو آینده‌نگرانه و جذاب به‌نمایش گذاشت.

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.

بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و... تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد.

بازار ارز تهران به روند کاهشی خود ادامه نداد.

وزیر کار در جمع خبرنگاران به سوالاتی درخصوص طرح فجرانه یارانه، تعطیلی پنجشنبه‌ها برای بخش خصوصی و وضعیت لایحه واگذاری تعیین دستمزد پاسخ داد.

روز گذشته، خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است اسکناس‌های درشت وارد بازار شود.

قیمت طلا در بازار جهانی وارد فاز ریزشی شد.

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال 1403 با تلاطم بازار آغاز شده است.

بی‌ام‌و i5 برقی روی خط تولید آمد. پس از رونمایی از نسل هشتم بی‌ام‌و سری 5، این خودرو وارد خط تولید کارخانه دینگولفینگ شده است. این کارخانه، بزرگترین تاسیسات بی‌ام‌و در اروپا محسوب می‌شود.

قیمت مرغ کشتار در بازار کاهش قیمت را در پیش گرفت و 79,007 تومان خرید و فروش شد. قیمت گوشت گوساله و بوقلمون هم بدون تغییر باقی ماند.

کاهش قیمت خودرو همچنان در بازار خودرو ادامه دارد؛ به طوری که اغلب خودروها ریزش 2 تا 50 میلیون تومانی قیمت‌ها را تجربه کردند.

70 سال پیش ژاپن از ایران 13 هزار تن برنج خریداری کرد.

قیمت دلار روز چهارشنبه نوسان محدود 100 تومانی داشت. این اسکناس در بیشتر روزهای هفته اخیر در روند کاهشی قرار داشت. به نظر می‌رسد سیاست‌گذار درصدد است با ارزپاشی مانع صعود قیمت دلار شود. فعالان بازار ارز محدوده قیمتی فعلی را کف معاملاتی جدید اسکناس دلار می‌دانند.