سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: هر گونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری نسبت به موضوع واردات خودرو کذب است.

شرکت خودروسازی نیسان 30 مدل جدید را تا سال 2027 عرضه می‌کند و حجم فروش جهانی را افزایش می‌دهد.

قیمت طلا، سکه و ارز در سومین روز کاری سال 1403 ریزشی شد.

در سال 1402، بدشانس‌ترین بازار، بازار سهام بوده است و همه اتفاقاتی که رخ دادند و همه متغیرها، به ضرر این بازار بوده اند.

بررسی آمارهای تجاری نشان می‌دهد سهم چین از کل صادرات ایران در 10 ماهه سال قبل بیش از 28 درصد بوده و طی 10 سال گذشته نیز روند صادرات ایران به این کشور صعودی بوده است.

قیمت دلار از ابتدای سال 1402 در محدوده قیمتی 48 تا 51 هزار تومان نوسانات اندکی داشت و بازار این نوسانات کم و خنثی بودن را مدیون سیاست ارزپاشی بود، همان سیاستی که فقط توانست قیمت دلار را تا پایان انتخابات نمایندگان مجلس فریز کند و پس از آن شاهد بودیم که بازار چگونه مسیر حرکتی خود را تغییر داد. حال این پرسش مطرح می‌شود که آیا این افزایش ادامه خواهد داشت یا خیر؟

جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به‌طور میانگین از یکم تا پنجم فروردین‌ماه 1403، 119 میلیون و 400 هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده که نسبت به پارسال 4.1 درصد رشد داشته است.

معاون وزیر کار، معیار و نحوه تعیین حقوق سال 1403 را اعلام کرد.

رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران متذکر شده؛ تداوم جریان کنونی حاکم بر بازار خودرو احتمالا به افزایش قیمت انواع خودرو در سال 1403 می‌انجامد.

قیمت طلا برای امروز اعلام شد، قیمت طلای 18 عیار به 3 میلیون و 235هزار تومان رسید.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی روز دوشنبه همچنان در آستانه ورود به کانال دوم کریدور ششم قرار دارد.

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ 6 فروردین 1403 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ 20 عددی 104 هزار تومان است.

بعد از فروش و اجاره جای پارک برای خودرو حال اتفاق جدیدی در حال رخ دادن است.

برخی افراد که اتفاقا درآمد خوبی هم دارند گاهی به فکر فرار مالیاتی می افتند و به دنبال راههایی برای دورزدن قانون هستند. غافل از اینکه فرار مالیاتی برای شان دردسرهای زیادی خواهد داشت. یک وکیل دادگستری از عواقب قانونی فرارمالیاتی می گوید.

یک مقام کارگری درباره برخی دیدگاه ها که عنوان می کنند اگر گروه کارگری جلسه شورای عالی کار را ترک نمی کرد، دستمزد بیش از 35 درصد تصویب می شد، گفت: گروه کارگری در صورت تمایل و حسن صداقت سایر شرکای اجتماعی برای تشکیل مجدد جلسه شورای عالی کار و متناسب سازی دستمزد با نرخ تورم حدود 45 درصد اعلام آمادگی می کند.