سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و ارز در پنجمین روز کاری سال 1403 ریزشی شد.

بفرموده رهبر انقلاب مسئولان که روزنامه نیستند که این همه در مورد فساد حرف بزنند. به تعبیرایشان بادزد دزد گفتن که دزد از دزدی دست برنمی‌دارد. بافسادفسادگفتن هم مفسدین از فساد دست نمی کشند.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها از افزایش 15 درصدی میزان یارانه خبر داد.

قیمت جهانی طلا امروز، پنجشنبه (28 مارس) با افزایش بازده دلار و اوراق قرضه پس از اظهارنظرهای یک مقام فدرال رزرو در مورد کاهش نرخ بهره کاهش یافت، در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی بیشتری برای سرنخ‌های سیاست بودند.

اتوبوس‌های شرکت اسنا در ایام نوروز 1403 برای تبریزگردی در اختیار مسافران قرار گرفت.

خودروهای تصادفی در بازار با قیمت‌های عجیبی خرید و فروش می‌شوند.

شیر الاغ با قیمت‌های نجومی هر کیلو 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان عرضه می‌شود.

یک اقتصاددان، قیمت دلار در پایان سال 1403 را پیش‌بینی کرد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره پشت پرده گرانی سکه در بازار توضیح دادند.

‌بازار گوشت و دام ایران امروز شاهد ثبات عمده قیمت‌ها نسبت به روز پیش است، قیمت مرغ زنده اما پایین آمد و کیلویی 57,071 تومان قیمت گذاری شد.

در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف 152 میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت‌کوین به بالای سطح 70هزار دلار رسید و قدرت خود را نشان داد اما سرمایه‌گذاران بازار در مورد اینکه قیمت بیت‌کوین از اینجا به بعد در میان موارد کلان فعلی و نوسانات ورودی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود سردرگم هستند.

قیمت طلا امروز چهارشنبه 8 فروردین ماه 1403 افزایش داشت.

قیمت دلار، روز چهارشنبه با افزایش ارزش در معاملات پشت خطی همراه شد. با وجود اینکه معاملات نقدی تعطیل است اما اخبار سیاسی بازار معاملات غیر نقدی را داغ کرده است و دلار بار دیگر صعودی شد.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی گفت: بارنامه‌های جعلی بسیار زیاد در کشور صادر می‌شود، بدون اینکه باری جابه‌جا شده باشد و سهمیه 300 تومانی هر لیتر نفت‌گاز در مرزهای کشور 25 تا 30 هزار تومان در لیتر به فروش می‌رسد.

دولت بر این عقیده است که اصلاحات مجلس باعث تشدید کسری بودجه و ناترازی می‌شود و مجلس نباید دخل و تصرف زیادی در لایحه بودجه داشته باشد. این در حالیست که مجلس عقیده متفاوتی دارد و معتقد به ایجاد تغییرات اساسی است.