سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

طبق مصوبه دولت سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت 70 میلیون تومان تعیین شد.

بررسی قیمت بازاری دو محصول جدید ایران خودرو و سایپا نشان می دهد بازار خودرو در نیمه دوم گذشته شرایط ویژه ای را تجربه کرد.

هیوندای از جزئیات مربوط به توسان جدید موجود در آمریکای شمالی پرده‌برداری کرد. طراحی و ویژگی‌های بیرونی و داخلی با مدل جهانی مطابقت دارد. زیر پوسته توسان جدید، قدرت بیشتری برای تریم‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی وجود دارد.

با پیگیری سازمان بازرسی کشور از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به «برکه پریان» به مساحت 83409 مترمربع واقع در شهر آستارا توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

اغراق‌آمیز نیست اگر بگوییم سال 1402 بدترین سال صنعت کشور بود. در این سال صنعت کشور از چندین جهت آسیب دید و در عمل گرفتار یک طوفان تمام‌عیار بود.

قیمت گوشت مرغ در تاریخ 9 فروردین 1403 اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته 1.8 کیلوگرمی گوشت سینه مرغ 261 هزار تومان است.

خوش‌بینانه‌ترین سناریو برای امسال می‌تواند با تحقق واردات بیش از 200 هزار خودرو شکل گیرد.

مرسدس بنز از G کلاس 2025 که مشمول تغییراتی در ظاهر و امکانات و عملکرد خودرو شده، رونمایی کرد.

مالیات ارزش افزوده 10 درصدی رسمی شد.

یک کارشناس اقتصادی گفت: ایران کشوری با تعداد زیاد بحران است و این بحران‌ها در حیطه اقتصاد از حدود متعارف فراتر رفته و اگر دیگر بحران‌ها در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی‌اش از اقتصادش بیشتر نباشد، کمتر نیست.

خودرو Kia K4 2025 در تیپ‌های متنوع، طراحی شیک و موتور توانمند برای جایگزینی با سراتو رونمایی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: با تلاش های انجام شده طی ماه‌های اخیر، رکورد جوجه‌ریزی در استان همدان شکسته شده است.

یک کارشناس حوزه مسکن معتقد است دولتی که بزرگترین شعارها برای ساماندهی بازار مسکن را داده است، حالا تلاش دارد با نسخه چینی درد مسکن در اقتصاد ایران را شفا دهد.

نایب رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری درباره روند برخورد با پدیده کورش کمپانی توضیح داد.

اقتصاد ایران در سال 1402 همچون سال‌های قبل از آن، با مشکلات و چالش‌های متعددی همراه بود؛ با این وجود، تورم افسارگسیخته و رشد اقتصادی ناپایدار همچنان اصلی‌ترین مسائل اقتصاد کشور به شمار می‌رفتند. در این میان، تحریم‌های اقتصادی نیز با وجود کاهش نسبی در مقایسه با سال‌های قبل، همچنان مشکلات متعددی را در سطح اقتصاد کلان و کسب‌وکارهای کشور ایجاد کرد.

وزیر نفت گفت: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف 152 میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.