سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تعداد کارت آزاد جایگاه‌های سوخت 2 برابر شد.

دبیر اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به رفتار بازار مسکن در بهار 1403 گفت: با رشد نرخ دلار احتمال تکرار تجربه رکود تورمی در بازار مسکن وجود دارد.

بازار اجاره خودروهای لوکس به ویژه در سفرهای نوروزی در کیش بسیار داغ است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک گفت: سال 1398 وزارت جهاد کشاورزی سامانه بازارگاه را راه‌اندازی کرد که برای تولید گوشت سهمیه نهاده دامی با ارز 4200 تومانی در نظر گرفته نشد.

اگر کارگر قرارداد موقتی با سابقه پیوسته 4 ساله در یک کار غیرمستمر بعد از 21 بهمن 1402 با حکم کارفرما بیکار شود در حالیکه پروژه همچنان برقرار است، علی‌القاعده باید در صورت مراجعه به مراجع تشخیص و حل اختلاف، حکم بازگشت به کار بگیرد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است: در کل درباره تغییر قیمت‌ها در سال جدید، زود است که اظهارنظر کنیم. اما در رابطه با بازار جهانی طلا، پیش‌بینی این بوده که در سال میلادی جدید، افزایش قیمت را داشته باشیم.

طبق آخرین آمار اعلام شده تا تاریخ 26 اسفندماه از میان سدهای مهم کشور 33 سد کمتر از سال گذشته آب دارند و در حال حاضر نیز حجم مخازن سدهای کشور نسبت به سال قبل 10 درصد کاهش یافته است.

قیمت طلا در بازار جهانی با افزایشی عجیب، کانال 2 هزار و 200 دلار را رد کرد.

دبیر اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به رفتار بازار مسکن در بهار 1403 گفت: با رشد نرخ دلار احتمال تکرار تجربه رکود تورمی در بازار مسکن وجود دارد.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1402 صفر 785 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین شاهین دنده‌ای مدل 1402 صفر 685 میلیون تومان قیمت خورده است.

اولین محصولات کارخانجات خودروسازی جنرال موتورز ایران قیمت گذاری شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: وقتی از کاهش تورم می‌گوییم معنی‌اش گران نشدن قیمت‌ها نیست.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس اعتقاد دارد: بر اساس برآوردها و پژوهش های صورت گرفته در مرکز پژوهش‌ها، سبد معیشتی کارگران حدود 21 میلیون تومان تخمین زده شده بنابراین حداقل مزد در سال 1403 باید 45 درصد افزایش داشته باشد.

60 لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

بررسی آگهی قیمت‌ها در بازار خودرو در اولین روز سال 1403 حاکی از آن است که از 80 تا 260 میلیون تومان برای خرید مدل های مختلف پیکان باید هزینه کرد.