سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

ژاپنی‌ها به تولید خودروهای اقتصادی و کم‌استهلاک معروف هستند و محصولات مختلفی برای قشر متوسط جوامع تولید می‌کنند.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1400 با کارکرد 59 هزار کیلومتر 590 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که شاهین دنده‌ای مدل 1401 با کارکرد 18 هزار کیلومتر 655 میلیون تومان قیمت خورده است.

خریداران لوازم خانگی ایرانی مهم‌ترین دلایل گرایش مردم به سمت لوازم خانگی ایرانی را به‌ترتیب قیمت، حمایت از تولید ملی، امکان خرید اقساطی و کیفیت می‌دانند.

فروش حواله خودروهای جانبازان سال گذشته استارت خودرو و در سال 1403 هم همچنان ادامه دارد.

در سال‌های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته‌اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده‌اند.

قیمت‌های جدید انواع مدل‌های پیکان 54 رسما از جانب مرکز بررسی قیمت‌ها اعلام شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات مصوبه حداقل دستمزد کارگران در سال 1403 را تشریح کرد.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.73 درصد کاهش به 2165 دلار و 44 سنت رسید.

مردم این روزها برای دریافت وجه نقد از عابربانک‌ها فاصله‌های طولانی میان شعب بانکی را طی می‌کنند، اما بعضا دست خالی باز می‌گردند.

گزارش‌ها از قیمت خودروهای چینی در بازار نشان می‌دهد که قیمت‌ها در نیمه دوم سال وارد فاز جهشی شده است.

کیا K4 یکی از محصولات این برند کره‌ای است که تا قبل از این تنها برای بازار چین تولید می شد اما قرار است تا به صورت جهانی جایگزین سراتو محبوب شود.

یک اقتصاددان با بررسی سه سناریو، قیمت دلار در سال 1403 را پیش‌بینی کرد.

یک کارشناس بازار کار می‌گوید: من بعید می‌دانم که شیوه تعیین حقوق کارگران بخواهد تغییر کند. این حق کارگران است که برای پیگیری مطالبات‌شان و نیز دستمزد، در میز مذاکرات حضور داشته باشند. حضور آنها باید به رسمیت شناخته شده باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع روزانه کالاهای اساسی در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: عرضه گوشت قرمز گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز با قیمت هر کیلوگوشت گوساله 299 هزار تومان و هر کیلو گوشت گوسفندی 316 هزار تومان آغاز می‌شود.

رییس کل اسبق بانک مرکزی به پست رییسی در شبکه‌ی ایکس واکنش نشان داد.