سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت پراید در اولین روز 1403 چند شد؟

60 لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم فروردین‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.

نرگس رزبان، تحلیلگر بازار مسکن گفت: زمان انتظار برای صاحبخانه شدن در تهران 53 و در نقاط دیگر کشور 39 سال است.

قیمت میوه های مجلسی و سایز با سایر انواع میوه در بازار عید نوروز تفاوت چشمگیری دارد به طوری که هر کیلوگرم سیب با کیفیت اما کوچک 20 تا 25 هزار تومان اما سیب مجلسی تا 3 برابر این قیمت به فروش میرسد.

افزایش قیمت طلا علاوه بر اینکه قدرت خرید را کاهش داده، مردم را به سمت خرید بدلیجات و طلای دست دوم نیز تشویق کرده است. به اعتقاد رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، خرید طلای دست دوم به دلیل نداشتن کد استاندارد امن نیست و به تولیدکنندگان این صنف نیز آسیب وارد کرده است.

در سال‌های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته‌اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده‌اند.

بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، اولین مجمع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برای سال جدید در استان گیلان برگزار خواهد شد مجامعی که بر اساس مصوبه شورای عالی بورس باید تا ابتدای شهریور 1403 به شکل کامل برگزار شود.

60 سال پیش تولیدکنندگان در محصولات خود سکه طلا می‌گذاشتند.

نسل سوم پژو 5008 در اصل یک نسخه بزرگ شده از آخرین مدل 3008 است که در سال 2023 معرفی شد. این خودرو در حال حاضر بزرگترین محصول و کراس اوور این برند فرانسوی محسوب می‌شود.

آخرین قیمت انواع خودرو فیدلیتی برای امروز 1 فروردین 1402 به شرح زیر است.

تسهیلات مسکن در ایران به دو دسته بدون سپرده و پرداخت در صورت داشتن سپرده در بانک عامل تقسیم می‌شوند. اما در مجموع در طرح‌های مختلف تا چه سقفی متقاضیان می‌توانند تسهیلات دریافت کنند؟

همتی در صفحه شخصی خود خطاب به رییسی نوشت: فکر نمی‌کنید وعده جنابعالی به مردم خیلی مهم‌تر از ادعای برخی است؟

سال 1403 در حالی از راه رسیده است که اقتصاد ایران همچنان با تورم بسیار بالا روبروست و وعده دولت در خصوص بازگشت نرخ تورم به محدوده 25 درصد محقق نشده است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای برخی اخبار منتشرشده در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره عرضه سوخت با نرخ سوم را تکذیب کرد.

قیمت استحمام و اصلاح در سال 1342 اعلام و رسانه‌ای شد.

فرزین هدف‌گذاری برنامه ریزی شده برای تداوم کاهش تورم و نرخ رشد نقدینگی به همراه هدایت هدفمند اعتبارات بانکی به سمت تولید را سیاست قطعی بانک مرکزی در سال 1403 اعلام کرد.