سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا امروز جمعه (22 مارس) افزایش یافت و پس از اینکه فدرال‌رزرو ایالات‌متحده پیش‌بینی کاهش نرخ بهره را برای سال حفظ کرد و احساسات سرمایه‌گذاران را تقویت کرد، برای چهارمین افزایش هفتگی در پنج سال گذشته تعیین شد.

وزارت صمت همه‌ساله برای رسیدن به اهدافی همچون ساماندهی بازار خودرو، میزان تولید شرکت‌های داخلی را هدف‌گذاری و برای رسیدن به آن، سعی در تسهیل روند تولید می‌کند. اما در سالی که گذشت، میزان تولید تا چه حدی به هدف‌گذاری انجام‌شده دست یافت؟

گویا تورم در سال 1403 از همین ابتدا روی قیمت خودروهای نوستالژیک اثر گذاشته است.

مازاد عرضه جهانی شکر در هند و تایلند افزایش می‌یابد.

ارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت 8Marketcap در تاریخ 17 مارس 2024 برابر با 27 اسفند 1402 (تا لحظه انتشار این خبر) برابر با 129.065 تریلیون دلار بوده است.

به گفته مسئولان، در حال حاضر 12 بانک در زمینه ارائه خدمات چک الکترونیک فعال هستند و زیرساخت‌های فنی چک الکترونیک در همه 30 بانک کشور بطور کامل فراهم شده است.

قیمت جدید برنج ایرانی و خارجی اعلام شد.

آنطور که به نظر می‌رسد قرار است سورن پلاس به عنوان جایگزین پژو پارس در نظر گرفته شود.

مبلغ ارز مسافرتی طبق وعده بانک مرکزی از ساعت 16 روز 29 اسفند 1402 به 500 یورو برگشت.‌

اگر حاکمیت تمایل دارد که کشور را در مسیر توسعه قرار دهد باید اولویت های ارزشی غیرتوسعه ای و ضدتوسعه ای موجود را تغییر دهد.

بازار اجاره خودروهای لوکس به ویژه در سفرهای نوروزی در کیش بسیار داغ است.

با توجه به سیاست وزارت جهاد مبنی بر ایجاد شرایط مساعد تولید و واردات گوشت قرمز گرم و منجمد، قیمت این اقلام در ایام نوروز در سراشیبی قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: از 26 اسفند گذشته تا دوم فروردین سال‌جاری 104 هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان همدان بازدید کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه‌ریزی برای کاهش ناترازی عرضه و تقاضا در بخش حمل‌ونقل، گفت: امسال با تزریق سرمایه مردمی ساخت مسکن سرعت بیشتری می‌گیرد.

قیمت طلا در بازار ایران از دو عامل اصلی انس جهانی و نرخ ارز اثر می‌پذیرد.

حداکثر نرخ سود بانکی در سال 1402 هم 22.5 درصد باقی ماند؛ هرچند مقرر شد بانک‌ها برای تامین سرمایه در گردش طرح‌های با بازدهی، با انتشار اوراق سپرده گواهی خاص، سودهای 30 درصدی هم ارائه دهند.