سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا میرغفاری (عضو شورای عالی کار) به اعلام افزایش حداقل مزد 35 درصدی برای سال 1403 واکنش نشان داده و بحث‌هایی را در تبیین چرایی خروج بدون امضای نمایندگان کارگری در آخرین جلسه شورای عالی کار سال 1402 این شورا مطرح کرد.

قیمت طلا در بازار جهانی بالاخره سقوط کرد.

قیمت پراید در حال حاضر در بازار 210 میلیون تومان قیمت دارد که نسبت به اول مهرماه، 40 میلیون تومان گران شده است.

یک کارشناس بازار سرمایه وضعیت بازار سرمایه در سال 1403 را پیش‌بینی کرد.

در آن زمان هزار تومان قیمت یک خانه خوب در تهران بود.

آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای 10 میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات 10 درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است.

طلا دارایی خوبی برای مصرف شخصی و همچنین سرمایه‌گذاری است اما خرید طلا و سرمایه‌گذاری در این بازار مستلزم رعایت یک‌سری نکات است تا خریداران و سرمایه‌گذاران با اطمینان وارد این بازار شوند.

جدول کامل حقوق کارگران در سال 1403 منتشر شد.

عملکرد یک‌ساله سال 1402 این‌گونه رقم خورد: قیمت طلا 18.8 درصد و سکه 15.1 درصد گران شد.

اگر کارگر قرارداد موقتی با سابقه‌ی پیوسته‌ی 4 ساله در یک کار غیرمستمر بعد از 21 بهمن 1402 با حکم کارفرما بیکار شود در حالیکه پروژه همچنان برقرار است، علی‌القاعده باید در صورت مراجعه به مراجع تشخیص و حل اختلاف، حکم بازگشت به کار بگیرد.

از قبول چک با سر رسید روز تعطیل خودداری کنید.

رییس سازمان برنامه گفت: ما به دنبال این هستیم که در سال جدید همین مسیر را ادامه دهیم و تورم را وارد کانال 20 درصد کنیم.

از آنجایی که اجاره و یا حتی فروش پارکینگ غیر قانونی است، نرخ دقیق و قانونی نیز وجود ندارد ولی بر اساس شنیده ها و مشاهدات میدانی اجاره پارکینگ بنا به محله ای که در آن زندگی می کنید از یک میلیون تومان تا 3 میلیون تومان در هفته متغیر است.

جدول کامل حقوق کارگران در سال 1403 منتشر شد.

همتی عنوان کرد: میانگین صادرات 10 کشور اول آسیا (بدون چین) سالانه بالای 600 میلیارد دلار بوده؛ پکن به تنهایی3700 میلیارد دلار، اما ایران زیر 80 میلیارد دلار.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی طی 24 ساعت اخیر با جهش حدود 50 دلاری، از مرز دو هزار و 200 دلار عبور کرد و رکورد تاریخی جدیدی ثبت کرد.