سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

نحوه تعیین حداقل حقوق از سال بعد عوض می شود.

در سال‌های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته‌اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده‌اند.

رئیس اتحادیه لوازم یدکی تهران، ضمن تاکید بر اینکه تامین قطعات خودروهای چینی اعم از وارداتی و مونتاژی، از مهمترین و بزرگترین چالش‌های صنعت لوازم یدکی خودروها است به موضوعاتی نظیر افزایش قیمت نرخ ارز، وارداتی بودن بخش عمده‌ای از قطعات و مواد اولیه و تورم به عنوان شاخص‌هایی نام برد که اگر در سال جدید چاره‌ای برای آن‌ها اندیشیده نشود، صنف قطعات یدکی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده، نسل جدید آلفارومئو جیولیا در سال 2026 و با پلتفرم برقی دوج چارجر عرضه خواهد شد.

مدیرعامل بایننس افزایش قیمت بیت‌کوین را بالای 80 هزار دلار پیش‌بینی کرد.

برند گریت وال موتور تانک، مدل جدید Tank 330 خود را با برچسب قیمتی 46,400 دلار (معادل دو میلیارد و 785 میلیون تومان) به طور رسمی معرفی کرد. این مدل بر اساس Tank 300 Frontier Limited Edition ساخته شده است. تانک 300 یکی از چند خودرویی است که برای جانبازان و توسط شرکت شتابران خودرو پرشیا عرضه خواهد شد.

وزیر اقتصاد گفت: مسیر انضباط بخشی در اقتصاد کشور، ثبات اقتصاد کلان در شاخص‌ها و متغیرهای کلان و طرح‌های تحولی و اصلاح ساختاری که امسال شاهد آن بودیم در سال 1403 نیز با شتاب بیشتر و قدرت بالاتری تداوم یابد.

گلپور با بیان این‌که حداقل باید بالای 35 درصد افزایش حقوق اتفاق بیفتد، تصریح می‌کند: ما نسبت به افزایش 22 درصد حقوق، اعتراض شدید داریم.

آخرین نشست شورای مدیران شرکت بیمه ملت درسال جاری برگزار شد.

در حال حاضر خرید و فروش در بازار خودرو متوقف شده است و آن دسته از افرادی که نیازمند خرید خودرو بودند معاملات را انجام داده و مابقی افراد نگران از ضرر و زیان خرید و فروش خود را به سال آینده موکول کردند.

شرکت بهمن دیزل با تولید 22 هزار 560 دستگاه انواع خودروی تجاری در سال 1402، توانست نسبت به سایر رقبا بالاترین میزان تولید را به نام خود ثبت کند.

طبق نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار قیمت انواع میوه اعلام شد.

ماراتن چانه‌زنی برای تعیین حداقل دستمزد کارگران، هنوز به پایان نرسیده است و به نظر می‌رسد اختلاف نظر میان طرف‌های کارگری و کارفرمایی زیاد باشد.

قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به 780 میلیون تومان رسید.

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن گفت: چینی‌ها قرار است با 100 تا 150 دلار در ایران خانه بسازند، با این رقم امکان ندارد برنامه‌ای در ذهنشان نباشد؛ به نحوی که ممکن است قیمت نفتی که قرار است تهاتر کنند را ارزان‌تر بگیرند و به این شکل هزینه‌ها را جبران کنند.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.