سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

ام جی سایبرستر Red Top Edition پس از معرفی اولیه خود در نمایشگاه‌های چین، عرضه شد. قیمت آن 50900 دلار (معادل 3 میلیارد تومان) تعیین شده است. این مدل دارای مشخصاتی مشابه بالاترین تریم سایبرستر، یعنی AWD 520 است.

جلسه امروز شورای عالی کار باز هم به دلیل عدم توافق دولت و کارگر و کارفرما در مبلغ دستمزد 1403 بدون نتیجه پایان یافت و ادامه مذاکرات به فردا 28 اسفند موکول شد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور با اشاره به جعلی بودن پیامک‌های مربوط به سود سهام عدالت گفت: این پیامک‌ها جعلی هستند و نیاز به پاسخ به هیچ پیامکی نیست.

در روز تعطیل بازار جهانی و تقریبا ثبات قیمت دلار در بازار، قیمت سکه رکورد زد و وارد کانال 38 میلیون تومان شد.

جلسه شورای عالی کار با وقفه ای برای استراحت شرکای اجتماعی پایان یافت و ادامه جلسه در راستای چانه زنی برای مزد 1403 به بعد از افطار موکول شد.

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارندگی‌های قابل توجه در بسیاری از استان‌های کشور طی چهار روز آینده که منجر به بالا آمدگی سطح آب رودخانه‌ها و آب گرفتگی معابر و جاده‌ها خواهد شد، هشدار داد و رعایت نکات ایمنی توسط دستگاه‌های مرتبط و مردم را ضروری خواند.

در این مقاله سریع‌ترین خودروهای برقی پیست مشهور نوربرگ رینگ را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت سبزه گندم، ماش و بهارنارنج در ظروف پلاستیکی، سفالی متفاوت و از بازه قیمتی 50 تا 120 هزار تومان است.

سهامداران شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت که امروز 27 اسفند در ساعت 9 صبح در سالن تورانی دانشگاه الزهرا برگزار شد، با افزایش 42.8 درصدی سرمایه از مبلغ هفت هزار میلیارد ریال به مبلغ 10 هزار میلیارد ریال طی دو مرحله موافقت کردند.

قیمت دلار روز یکشنبه با افزایش 800 تومانی، کریدور بالاتر را فتح کرد. معامله‌گران، قدرت رشد تقاضا را بیشتر از بازارساز می‌دانند و معتقدند دلار کاهشی نخواهد شد.

بنا بر داده‌های رسمی مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری زنان در سال گذشته، 27.8 درصد و برای مردان 13.5 درصد بود. به عبارتی نرخ بیکاری زنان حدود 2 برابر مردان بود.

با نزدیک شدن به شب عید و باتوجه به نوسانات اقتصادی بسیاری از افرادی که علاقمند به تفریحات لوکس و سفرهای لاکچری هستند به سراغ اجاره خودرو برای مسافرت می‌روند.

تیم والیبال نشسته بانوان ایران با حمایت کارگزاری بیمه دال عازم مسابقات انتخابی پارالمپیک به میزبانی کشور چین خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به مشکلات واحدهای صنفی خرد در بازار شب عید به دلیل فعالیت فروشگاه‌های بزرگ قسطی، از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد.

قیمت گوشت قرمز دولتی و عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار هر کیلو 299 هزار تومان بوده و این نرخ در بازار بین 600 تا 850 هزار تومان متغیر است.

در حالی که وزیر کار پیشنهاد افزایش 22درصدی دستمزد کارگران را مطرح کرده است، معاون وی در توجیه این موضع گفت: اگر در شورای‌عالی کار تصمیمی بگیریم که باعث شود کارفرما به کارگر تبدیل شود و کارگر از کارگاه اخراج شود، به‌سود جامعه تولید کشور نیست.