سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

خبر واریز عیدی از سوی رئیس جمهور به مردم یک کلاهبرداری بوده و واقعیت ندارد.

آمار خودروهای واردشده به کشور در سال 1402حتی به یک‌پنجم عدد وعده‌داده‌شده نمی‌رسد.

بازدهی بازار طلا با وجود رشد انس جهانی، منفی شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تغییر رقم یارانه‌ها در سال 1403 توضیح داد.

عملکرد یک هفته‌ای بازار خودرو، از ریزش 2 تا 10 میلیون تومانی قیمت‌ها حکایت دارد.

در هفته اخیر سکه امامی کاهش بازدهی 0.51 درصدی داشت.

نودل به عنوان یک محصول غذایی در نظر گرفته می‌شود که از آن می‌توان کالری زیادی را با قیمت پایین دریافت کرد (هزینه بسته‌ها کمتر از یک دلار است). این قیمت پائین تا حدی به دلیل توانایی شرکت‌های تولیدی در پایین نگه داشتن هزینه‌ها، حتی در زمان تورم است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت برای ارتقا معیشت مردم سه طرح بزرگ را به مرحله اجرا درآورده و ماهانه 700 میلیون دلار یارانه برای حمایت از سفره غذایی مردم پرداخت می‌کند، گفت: سال آینده یارانه نقدی تغییری نمی‌کند، اما یارانه مضاعف در طرح‌های مختلف به اقشار خاص تعلق می‌گیرد.

قیمت دلار در آخرین هفته اسفند با بازدهی منفی به کار خود پایان داد. این اسکناس در هفته اخیر به طور پیوسته کاهش‌های پلکانی 200 تا 500 تومانی داشت. برخی معامله‌گران معتقدند فشار سیاست‌گذار دلار را در روز شنبه کاهشی می‌کند.

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ 26 اسفند 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت جوجه کباب ران مرغ 0.9 کیلوگرم 174 هزار تومان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ابدا سبد کالری معیشت کارگران دستکاری نشده است و هر نظری را که انستیتو تغدیه که قانون‌گذار مشخص کرد، مشخص کند «علی رأسی و عینی» است.

حال که خبر ادامه تولید پژو پارس در 1403 منتشر شده اتفاق جدیدی در بازار در حال رخ دادن است.

کارشناس بازار طلا از افزایش 400 هزار تومانی حباب قیمتی سکه در هفته اخیر خبر داد و گفت: حباب قیمتی هر قطعه سکه طرح جدید به 6 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

جدیدترین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که تورم ماهانه کل کشور در بهمن امسال به 1.4 درصد رسیده است. البته این رقم یک تصویر از تورم کل کشور است.

یک کارشناس بازار طلا درباره تغییرات قیمتی طلا و سکه در هفته آینده، پاسخ داد: قیمت سکه و طلا به فعل و انفعالات سیاسی و جهانی بستگی دارد و با توجه به شرایط اقتصادی روز پنجشنبه جهان تا این لحظه تغییراتی نداشته و به نظر می‌رسد که تغییر عمده‌ای را در قیمت جهانی طلا نداشته باشیم.

چانگان X5 پلاس به ایران می‌آید.