سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به این که سفرهای نوروزی در پیش است برخی از افراد به سمت اجاره کارت سوخت می‌روند.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در خصوص مشمولان سهام عدالتی که سود خود را دریافت نکردند نکاتی را اعلام کرد.

از امروز واریز حقوق اسفند بازنشستگان کارگری ادامه می‌یابد.

به گفته سادات، عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 400 هزار واحد عبور کرد که در سال آینده اثر خود را در بازار مسکن نشان می‌دهد.

دولت از عملکرد خود راضی است. این نقطه‌ی اصلی گزاره‌ای است که این روزها به صورت رسمی و شفاهی از سوی مقامات سیاستگذار اعلام می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: 600 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین و از صبح امروز 26 اسفند توزیع آن شروع شده است.

«محمدامین کریمی»، راهبر محصول دیجی‌کالا سوشال به تشریح جزئیات این شبکه اجتماعی خرید پرداخته است.

رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران از کسادی بازار خودرو در شب عید خبر داد و گفت: نوسانات قیمت ارز سبب شده مردم جرات خرید خودرو نداشته باشند چون قیمت ارز بر قیمت خودرو تاثیر می‌گذارد و خریداران بیم آن را دارند که پس از خرید با کاهش قیمت ارز متضرر شوند.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

غریوی گفت: این برداشت که حداقل دستمزد می‌بایستی براساس و منطبق با نرخ تورم بوده باشد تعبیر و تفسیر نادرستی از متن مقرره قانونی (ماده 41 قانون کار) است.

فیش حقوقی سه نفر از کارگران معدن در برنامه ثریا که با محوریت حقوق و دستمزد کارگران و باحضور نماینده وزارت کار و یکی از اساتید حوزه بررسی شد که رقم آن بسیار عجیب و قابل تامل بود./ دانشجو

گزارش عملکرد یک هفته‌ای بازار جهانی طلا، از ریزش 23 دلاری قیمت‌ها حکایت دارد.

بانک پاسارگاد در پی تداوم و تعالی تفکر سازنده خود در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی، در سال 1402 نیز با احداث مدارس، کتابخانه‌ها، حمایت از نخبگان، اهدای خون توسط پاسارگادیان و... بر ایفای نقش جهادی و مؤثر به‌منظور آبادی هرچه بیشتر میهن عزیزمان ایران اهتمام ورزید.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1401 صفر 650 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین شاهین دنده‌ای مدل 1402 صفر 718 میلیون تومان قیمت خورده است.

قطعات مختلف سکه طلا در روزهای پایانی هفته گذشته رشد قیمت های چشمگیری را تجربه کردند. اما این درحالی است که نرخ شاخص های تعیین قیمت این کالاهای سرمایه ای تغییر چندانی نداشته است.

بازنشستگان در انتظار واریز حقوق اسفند هستند.