پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مهم‌ترین محور کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات، ساماندهی وضعیت واحدهای صنفی مشاوران املاک و شناسایی اخلالگران بازار املاک و مستغلات است، گفت: تاکنون بیش از سه‌هزار واحد صنفی متخلف در سطح کشور پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران درباره فرصت‌های پیوستن ایران به پیمان «بریکس» برای اقتصاد کشور گفت: عضویت در این پیمان فرصتی را برای ایران فراهم می‌کند که اگر بتوان در این پیمان ایفای نقش کرد و از امکانات و ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را داشته باشیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهیم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اظهارات سؤال برانگیز یکی از مقامات دولت سابق نشان داد که چگونه دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با آمارسازی، دست بردن در آمارها و تغییر واقعیت‌ها برای خود کارنامه و عملکرد می‌تراشیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سایت تابناک در یادداشتی به مجوز ورود خودروهای دست دوم به ایران اشاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضویت ایران در بریکس چقدر می‌تواند در آینده اقتصادی‌اش کارساز و تاثیرگذار باشد؟

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: صادرات محصولات لبنی از این استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

ماجرای قیمت سازی‌های کاذب در سکوهای انتشار آگهی یکی از گلوگاه های تداوم التهابات تورمی بازارهای دارایی از جمله املاک و ساختمان محسوب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این هفته در نوار شمالی کشور هوایی خنک مستقر می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتامروز خود در اعتماد به آمارهای جمعیت ایران پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی در دولت حسن روحانی در یادداشت امروز خود در اعتماد به پیوستن ایران به بریکس پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در یادداشتی در روزنامه اعتماد به ارزیابی کلی عملکرد دولت پرداخته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری مهر

جمهوری اسلامی ایران در حالی پس از عضویت «شانگهای» به عضویت «بریکس» درآمد که سیاست خارجی را به «کف خیابان» نکشاند و تأمین منافع ملی را متوقف به «عصای لرزان» دیگران نکرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مناطق 4 و 5 تهران طی حدود یک دهه اخیر همواره در صدر تقاضای خرید ملک از سوی متقاضیان مسکن قرار داشته است اما حتی در این مناطق نیز در ماه گذشته حجم معاملات سر گرفته و قطعی بسیار اندک بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فعال بازار طلا با بیان اینکه قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت تغییرات مختصری داشت و این بازار آرام و با ثبات بود، گفت: ثبات قیمت‌ها در دو ماه گذشته و کاهش قیمت‌ها در بازار طلا باعث شده افراد تمایلی به سرمایه‌گذاری در این بخش ندارند و سرمایه‌ها از این بازار کوچ کرده است.