چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران - کربلا اعلام کرد: از ساعت 21 امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست «توسعه زیرساخت اقتصاد دیجیتال، موانع و فرصت‌ها» سازمان نصر تهران، امروز با حضور مسعود شکرانی، سهیل ترکان، محمد دین‌محمد آذری و احسان زرین‌بخش از اعضای سازمان نصر تهران، حول محور مشکلات و موانع تامین تجهیزات زیرساختی IT برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموع ارزش صف‌های خرید با افت 78 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 185 میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش 54 درصدی به 636 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه امکان انجام سفرهای اربعین با سکوهای تاکسی اینترنتی بهمراه، اسنپ، تپسی، ماکسیم فراهم شد، گفت: برآوردها حاکی است که بیش از 100 هزار دستگاه خودرو امکان ارایه سفر را در ایام اربعین خواهند داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان تهران گفت: فروش بلیت به صورت گروهی و بیش از 9 نفر و نیز فروش چارتری پرواز اربعین ممنوع است و کلیه قراردا‌های چارتری با شرکت‌ها لغو شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان اداری و استخدامی جزئیات خبر افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان در نیمه دوم سال را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزار‌ها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه از فراهم شدن امکان انجام سفرهای اربعین با تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و گفت: برآوردها حاکی است 100 هزار دستگاه خودرو امکان ارائه سفر در ایام اربعین را دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی گفت: برآورد‌ها حاکی است که بیش از 100 هزار دستگاه خودرو امکان ارائه سفر را در ایام اربعین خواهند داشت.

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیمه دوم سال حقوق کارمندان و بازنشستگان افزایش خواهد یافت؟ گفت: حقوق بازنشستگان در اختیار ما نیست و درخصوص افزایش حقوق کارکنان در نیمه دوم سال نیز فعلاً برنامه ای نداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی علی رغم تاکید دولت بر لزوم اصلاح قانون بودجه 1402 برای پرداخت طلب گندم‌کاران، همچنان لایحه اصلاح قانون بودجه 1402 را در دستور کار قرار ندادند اما از تریبون مجلس بابت این موضوع از دولت انتقاد می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار در توییتی اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای کاهش دامنه نوسان وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کنترل دستوری بازار اجاره و مسکن در همه دنیا مرسوم بوده و اگر بستر قانونی و زیرساخت‌های فنی آن فراهم شود در ایران هم قابل اجراست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وضعیت نقشه بازار امروز نشان می‌دهد که در محدوده‌های حمایتی تکنیکالی در بازار خبرهای نسبتاً خوبی به بازار مخابره شده است یا بهتر است گفته شود که بازار این خبرها را مثبت ارزیابی کرده و به دنبال بهانه برای برگشت به مسیر صعودی است.