چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار در توییتی اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای کاهش دامنه نوسان وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کنترل دستوری بازار اجاره و مسکن در همه دنیا مرسوم بوده و اگر بستر قانونی و زیرساخت‌های فنی آن فراهم شود در ایران هم قابل اجراست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وضعیت نقشه بازار امروز نشان می‌دهد که در محدوده‌های حمایتی تکنیکالی در بازار خبرهای نسبتاً خوبی به بازار مخابره شده است یا بهتر است گفته شود که بازار این خبرها را مثبت ارزیابی کرده و به دنبال بهانه برای برگشت به مسیر صعودی است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی در زمان ریاست همتی به افشاگری درباره ارائه اطلاعات محرمانه کشور توسط وی به صندوق بین‌المللی پول پرداخت و گفت: این در حالی است که همتی این اطلاعات را به مردم خود نداد و مدام می‌گفت این اطلاعات محرمانه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزش معاملات در بازار بورس تهران امروز بیش از 7 هزار و 600 میلیارد تومان شد و ارزش بازار نیز همچنان در کانال 6 هزار همتی مانده است که این موضوعات نشان می‌دهد که بازار خیلی تمایلی به خرید ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روزی که عرضه‌ها بر تقاضا پیشی گرفت، ارزش معاملات سهام 7 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور مبارزه با فرار مالیاتی را پیش‌نیاز امر برقراری عدالت مالیاتی عنوان کرد و گفت: بخشی از بی‌عدالتی موجود نشات گرفته از نظام سنتی مالیات ستانی است که اجرایی شدن قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، روش مالیات ستانی را در کشور تغییر می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هئیت عامل صندوق ملی مسکن گفت: منابع مالی صندوق ملی مسکن که پیش بینی شده است به 111هزار میلیارد می‌رسد که باید به سمت پرداخت تسهیلات ساخت هدایت شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدارسطح نارنجی برای رشد ناگهانی ابر‌های همرفتی طی امروز صادر شده که زمینه ساز رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه از برنامه افتتاح 50 هزار واحد نهضت ملی مسکن همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: تاکنون به 33 هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است.

وب‌گاه عصر ایران

خدایی با بیان اینکه «به نظر می‌رسد یک نگاه پادگانی در حوزه‌ی دستمزد و روابط کار حاکم شده به این شکل که وقتی مقام ارشدتر دستور می‌دهد، مقامات پایین‌تر باید بدون چون و چرا تبعیت کنند»؛ می‌گوید: حوزه‌ی روابط کار، یک حوزه‌ی سه‌جانبه است و اصلاً دستوری نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمک هزینه‌های درمانی سال 1402 برای بازنشستگان صنعت نفت اعلام شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

در تاریخ 20 فروردین 1399 بود که شعبه 6 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 28 تهران، قرار جلب به دادرسی پرونده محمد رستمی صفا را صادر کرد.