سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان با اشاره به ابلاغ هزینه‌های ساخت و ساز توسط سازمان نظام مهندسی‌، گفت: ابلاغ تعرفه‌های جدید رویه قانونی دارد که به‌نظر می‌رسد رعایت نشده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: مسئولیت حراست، حفظ آرامش و اعتماد مردم به بانکهای کشور برعهده وزارت اقتصاد است و نباید آرامش شبکه بانکی را با اخبار نابهنگام به هم ریخت.

خبرگزاری مهر

تمرکز بر شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را در 90 درصد محصولات اساسی و کاربردی خودکفا می‌کند.

خبرگزاری مهر

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی فروش بلیت پروازهای اربعین از سوی ایران‌ایر، قشم ایر و... آغاز شده است که برخی سایت‌های داخلی، بلیت پروازهای مذکور را به‌صورت چارتری و تا بیش از 3 برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسانند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی به ادارات زیرمجموعه خود اعلام کرد: ویرایش جدیدی از سامانه سنیم، تحت عنوان ویرایش 158/1 (اولویت 124- 1) از تاریخ 1402/5/23 در محیط عملیاتی نصب و قابل بهره‌برداری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعمال تغییراتی در سهمیه بنزین بخشی از سهمیه داران قرار شد تا سهمیه بنزین تاکسی های غیرفعال حذف شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری آفتاب در تاریخ 01/05/1402 یادداشتی از آقای همتی در فضای مجازی را با عنوان "هشدار تازه همتی به دولت" منتشر نموده که در آن آمده است "رشد42.4 درصدی یکساله پایه پولی یعنی 266 هزار میلیارد تومان چاپ پول ظرف یکسال 1401 و تداوم آن در بهار 1402 در دولت سیزدهم را بایستی خیلی جدی گرفت. در حال حاضر هزینه مربوط به بخشی از کاهش ضریب فزاینده را سیستم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت طلا 18 عیار پایین آمد اما قیمت دلار تقریبا ثابت ماند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

اصغر سمیعی - کارشناس اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز رشد کرد.