چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر جهاد گفت: بنابر آمار میزان خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل 42 درصد و سال 1400، 116 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه الف

14 هزار مسکن روستایی در 5 ماهه ابتدای سال جاری با تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران نوسازی شد.

وب‌گاه عصر ایران

بنا بر دستور دادستانی استان تهران تولید و فروش آب انگور در میدان میوه و تره بار ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

بانک مرکزی طبق همان وعده‌ای که رئیس کل آن داده بود، وارد مرحله برخورد با بانک‌های ناتراز شد. اولین اقدام در این زمینه واگذاری حق رای 60 درصد از سهام بانک آینده به وزارت اقتصاد و مرحله بعدی ادامه همین برنامه برای دیگر بانک‌ها با شرایط مشابه است.

خبرگزاری دانشجو

هلن عصمت‌پناه مدرس دانشگاه تهران و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص طرح فروش متری مسکن در بورس اعلام کرد: عنوان طرح (فروش متری مسکن در بورس کالا) و برخی متغیر‌ها در آن نیازمند تعریف و شفاف‌سازی است. البته کلیات طرح مثبت بوده و می‌تواند موثر باشد. وی در ادامه افزود: از ابتدای راه‌اندازی این طرح سرمایه‌ها و نقدینگی اندک از بازار‌های دیگر به سمت...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: برای اجاره خانه 50 تا 100 متری در تهران با 5 میلیون پرداختی ماهیانه در همه نقاط می توانید یک واحد را معامله کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ سود بین بانکی در هفته پایانی تیرماه، پس از 6 هفته درجا زدن در کانال 23.4 درصدی، وارد کانال جدید 23.5 درصدی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: فروش روزانه بلیت پروازهای اربعین ایران ایر تا 20 شهریور ادامه دارد و تنها ساعات عرضه آن محرمانه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارزش بازار ارز دیجیتال همزمان با سقوط بیت‌کوین درعرض دو روز حدود 100 میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است. بیت کوین بعد از دو ماه در محدوده 25 هزار دلار معامله می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در بحبوحه نوسانات قابل توجه بازار ارزهای دیجیتال، جایی که بیت کوین برای مدت کوتاهی به زیر 26000 دلار سقوط کرد، فرصت‌هایی در میان رمزارزهای کمتر از حد واقعی ارزش‌گذاری‌شده زیر 0.10 دلار به وجود آمده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: در طول مدتی که توفیق خدمت در مجلس را داشتم تلاش کردم با گروه‌ها و اقشار مختلف نشست‌هایی داشته باشم که از جمله آن دانشجویان هستند. وی با اشاره به شرایط گذشته و امروز کشور، گفت: براساس نگاه راهبردی، زمانی که کار و سختی‌ها فشار می‌آورد باید گذشته خود را مرور کنیم که هم...

وب‌گاه گسترش

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 297 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 800 هزار تومان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک ملی ایران درخصوص پرداخت تسهیلات مرابحه به زائرین اربعین اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون در حوزه صنایع دستی مقرر کرد که سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع، عرضه و صادرات صنایع دستی تنظیم شود.