چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

‌به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، در ارتباط زنده با خبر ساعت 14 امروز در مورد دستورالعمل جدید تشویق سرمایه‌گذاران خارجی گفت: یکی از اولویت‌های مهم دولت تأکید بر افزایش سرمایه‌گذاری در اقتصاد ایران است و در هر دو زمینه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم. وی گفت: با وجود اینکه نرخ سرمایه‌گذاری در سال‌های گذشته صفر و حتی گاهی منفی بود، اما نرخ سرمایه‌گذاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی دیدار وزیر امورخارجه ایران با ولیعهد سعودی را نشان دهنده تلاش دو کشور برای کاهش تنش‌ها اختلاف نظر و آشفتگی در روابطشان توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز شنبه 28 مرداد ماه به دلیل آخر ماه بودن و نبود پول نوسان محدوئدی را ثبت کرد و قیمت سکه امامی 100هزار تومان پایین آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل اتحادیه سراسری تولیدکنندگان دام سبک گفت: دام زنده‌ی ایران به عمان، کویت و عراق از مرز خشکی و دریا قاچاق می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک گفت: اکنون تسهیلات ساخت مسکن زمینه ساز افزایش میزان تولید وعرضه مسکن و در نتیجه تقویت بازار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است: مقرر شد به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی هنگام دریافت سوخت، اعمال محدودیت به طور موقت در 15 جایگاه شهر تهران برداشته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: دستورالعمل متنوع سازی روش‌های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلند مدت ارزی آماده شد که از این طریق شاهد افزایش میزان سرمایه گذاری خارجی خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام‌کرد: بیش از 30 هزار میلیارد تومان سود از ابتدای امسال تاکنون از طریق اطلاعات سامانه سجام واریز شده است.

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ایران شرایط سرمایه گذاری در ایران را برای مقامات استان های اربیل و سلیمانیه عراق تشریح شد.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد ضمن تشریح جزئیات دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور، گفت: اولین تاییدیه مربوط به بانک آف شور توسط بانک مرکزی در حال صدور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل دیوان محاسبات کشور از صدور رای و حکم قطعی برای تعدادی از مدیران سابق بانک مرکزی در مورد ارز 4200 تومانی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور اقتصادی و دارایی دستور العمل اجرایی مربوط به متنوع سازی روش‌های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلند مدت ارزی و سرمایه گذاری را به استناد مصوبه هیأت وزیران آماده کرد. بر اساس ماده نخست این دستورالعمل جزئیات نحوه ورود سرمایه برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی جهت اخذ اقامت 5 ساله به روش حواله و اسکناس ارز مستند به اظهارنامه ارز همراه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و 476 هزار و 991 واحد در قالب‌های گوناگون در سراسر کشور در دست ساخت است.