سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه 55 آنلاین

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت از واریز سود سهام عدالت به کسانی که در طول 6 دوره از پرداخت سود سهام عدالت از سال 95 موفق به دریافت آن نشده اند، آنهم به صورت یکجا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز رشد را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ بهره بین بانکی در هفته اخیر دچار کمی افزایش شده است. همچنین برخی کارشناسان عنوان می‌کنند که کانال حرکت نرخ بهره این بازار به آرامی درحال رشد است که می‌تواند ناشی از تسلط بانک مرکزی بر کنترل نوسانات این بازار باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک سینا از آغاز پرداخت وام 200 میلیون تومانی با اقساط 48 ماهه و کارمزد صفر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل حمل‌و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای گفت: حدود 7 هزار دستگاه توان حرکت و پیمایش مسیرهای 300 کیلومتر به بالا را دارند و در سفرهای اربعین مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا شیب نزولی داشت، قیمت دلار در بازار آزاد اما صعودی بود و به 48,950 (چهل و هشت هزار و نهصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.1 درصدی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد هنگام خرید عسل این است که آیا عسلی که می‌خرند طبیعی است یا نه؟ همین موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال گرانترین عسل ایران باشند چرا که فکر می‌کنند هر چه عسل گرانتر باشد قطعا مطمئن‌تر و طبیعی‌تر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار صعود را تجربه کرد.

وب‌گاه گسترش

قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر نشانه‌های کندی تولید آمریکا، حدود یک درصد رشد کرد اما هر دو شاخص بازار جهانی برای نخستین بار در هشت هفته گذشته، با کاهش هفتگی روبرو شدند.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی اعلام کرد: طرح این مطلب که "پایین آمدن نرخ رشد نقدینگی در ماههای اخیر از طریق پرداخت سپرده قانونی بیشتر در میان مدت قابل دوام نیست"، صحیح نبوده و از روند اخیر کلهای پولی نمیتوان چنین مواردی را برداشت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی در بازار افزایش یافت و امروز به 27,909,000 (بیست و هفت میلیون و نهصد و نه هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.02 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران مسیر کاهش را در پیش گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آغاز امروز قیمت دلار در معاملات بازار آزاد صعودی بود و به 48,950 (چهل و هشت هزار و نهصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.1 درصدی داشته است.

خبرگزاری مهر

وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری را آماده کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا کاهشی شد و هر گرم طلا 18 عیار به 2,298,500 (دو میلیون و دویست و نود و هشت هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.21 درصدی داشته است.