سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکاا 41 هزار و 315 تومان (چهل و یک هزار و سیصد و پانزده تومان) اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه بخش قابل‌توجهی از واردات مربوط به کالاهای اساسی است، گفت: ترخیص صددرصدی کالا بدون ثبت سفارش و دریافت کد رهگیری بانک مرکزی صحیح نیست.

خبرگزاری تسنیم

قیمت بیت کوین در روز جمعه تا 26172 دلار یعنی پایین‌ترین رقم طی دو ماه گذشته پایین آمد.

خبرگزاری تسنیم

60هزار میلیارد تومان از منابع بودجه عمرانی همچنان در حساب دستگاه‌های دولتی باقی مانده که باید نظارت‌های جدی‌تری بر روی این منابع انجام شود، ضمن اینکه با توجه به منابع محدود باید رویکرد هزینه منابع از پروژه‌های استانی به پروژه‌های ملی تغییر کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع سازی روش‌های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلند مدت ارزی و سرمایه گذاری را آماده کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس طرح «لاگ هوشمند» هر تاکسی گردشی و تلفنی از اول شهریور ماه باید 20 پرداخت الکترونیک داشته باشد، گفت: ما به داده‌های پرداخت الکترونیک دسترسی داریم و می‌توانیم تاکسی‌های فعال را از غیر فعال تشخیص دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل دیوان محاسبات کشور از صدور رای و حکم قطعی برای تعدادی از مدیران سابق بانک مرکزی خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از فعالان بازار باور دارند اگر بازار ارز به قاعده قبل عمل کند سفر وزیر خارجه به عربستان می تواند دلار را برای روز شنبه کاهشی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی فروش چارتری پروازها از 10 مرداد ممنوع شده که برخی سایت‌ها در ضعف نظارت سازمان هواپیمایی، پروازهای اربعین را به‌صورت چارتری و با قیمت بالاتر از نرخ مصوب می‌فروشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی 10 مرداد امسال با اعلام این‌که فروش چارتری بلیت پرواز‌ها از امروز ممنوع است، گفته بود: در اربعین امسال تعداد فرودگاه‌های ارائه‌کننده خدمات به مردم افزایش خواهد یافت. بیشترین اعزام زائران اربعین حسینی (ع) از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام خواهد شد. وی در خصوص ممنوعیت فروش بلیت پرواز‌ها به‌صورت چارتری از، سه‌شنبه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دیوان محاسبات کشور درباره تخلفات مالی مدیران و پرونده‌هایی که به نتیجه رسیده است، گفت: در جدیدترین احکام قطعی شده، حکم در ارتباط با پرونده ارز 4200 تومانی برای تعدادی از مدیران سابق بانک مرکزی صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر بازار ارز به قاعده قبل عمل کند سفر وزیر خارجه به عربستان می تواند دلار را برای روز شنبه کاهشی کند؛ در صورتی که دلار مسیر کاهش را دنبال کند این امر می تواند بر روی قیمت سکه اثر گذار باشد.