چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: مجوز پرواز‌های فوق العاده به زودی صادر می‌شود و تاکنون 3 هزار و 617 مجوز پرواز برای اربعین صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز با 2 میلیون و 292 هزار تومان به فروش رسید که کاهش تقریبا 12 هزار تومانی را نشان می دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان حاضر در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی به بیان دغدغه‌ها و مطالب خود پرداختند. دغدغه‌ها و مطالباتی با محوریت مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از جمله شائبه‌هایی در جریان برگزاری انتخابات اخیر اتاق بازرگانی، علت عدم به نتیجه رسیدن طرح شفافیت، ابعاد مختلف لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و روند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه هماهنگی سفرهای اربعین با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران تابعه به منظور بررسی اقدامات انجام شده برای تسهیل تردد زائران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وحید عزیزی مدیرکل دفتر بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: به دنبال اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال پیرامون نقش دلالان در نقل و انتقال بازیکنان فوتبال و فردی که از طریق دلالی 40 بازیکن در سال گذشته 127 میلیارد تومان سود برده است، پیگیر مطالبه مالیاتی از درآمد میلیاردی دلال فوتبالی شدیم و در این خصوص درخواستی...

خبرگزاری تسنیم

در حالی احتمال فرار مالیاتی گسترده در حوزه واردات 700 میلیون دلار آیفون آمریکایی وجود دارد که بررسی این مسئله منوط به تعیین نرخ ارز حاصل از صادرات در سال 1401 از سوی کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت مصلحت کلان کشور را در نظر گرفته و وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شود. توصیه رهبری این است بین قوا اختلاف ایجاد نشود. برنامه‌ریزی کردند که اتفاقی شبیه یکشنبه سیاه رخ دهد ولی برای دولت، مصلحت کشور اهمیت دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز زلزله نگاری مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: زلزله دماوند بر روی مرکز گسل مشا رخ داده و در طی یک ساعت گذشته تنها یک پس لرزه در دماوند ثبت شده است.

وب‌گاه فرارو

اگرچه برخی فعالان محیط‌زیست منطقه و کارشناسان حیات وحش معتقدند که پرورش شتر و استفاده شتر‌ها و سایر دام‌های اهلی روستا‌های مجاور پارک ملی توران از آبشخور‌های مشترک با یوزپلنگ، باعث انتقال زالو‌ها به این آبشخور‌ها شده است، ولی بهرامعلی ظاهری، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان، نقش دامداری و شترداری در منطقه توران در آلوده شدن چشمه‌ها و آبشخور‌ها به زالو را رد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواستار افشای اطلاعات هویتی دلال 127 میلیارد تومانی فوتبال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای سومین روز کاری متوالی منفی شد و 558 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ایران سرزمین ناشناخته سرمایه‌گذاری و تولید در دنیا است، زیرا هزینه تولید، نیروی انسانی، انرژی، زمین، مواد اولیه و به‌طور کلی هزینه تولید در اقتصاد ایران پایین و برای فعالان اقتصادی خارجی پرسود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دبیر انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر مدعی نقش داشتن قالیباف در برکناری معاون سیاسی وزارت کشور شد و خطاب به رئیس مجلس گفت: بعد از حضور در مجلس در حال دادن وعده‌های اجرایی هستید که به نظر می‌رسد قرار است برای رسیدن به ردای ریاست جمهوری باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح شیر مدارس اواخر دهه 70 آغاز شد و اواخر دهه 80 به دلیل برخی مشکلات از جمله تامین منابع متوقف شد. حال اما سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی می‌گوید با پیگیری نمایندگان مجلس این طرح به برنامه هفتم توسعه اضافه شده ولی برای اجرایی شدن، در بودجه سالانه کشور نیز باید دیده شود.