سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

این روزها خرید اینترنتی رونق بسیاری پیدا کرده است اما در کنار توسعه این فروشگاه‌ها مشکلاتی نیز دارند که در صورت آزار خریداران می‌توان از آنها شکایت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

شبح ابر تورم به این معنی است که بانک مرکزی روسیه احتمالا برای مقابله با تورم سخت و سریع حرکت می‌کند. چند هفته پیش پیش بینی کنندگان انتظار داشتند که نرخ بهره در روسیه تا پایان سال به 10 یا 12 درصد افزایش یابد. آنان پنج ماه زودتر از حد انتظار به این سطح رسیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار ارز یک هفته پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ از فرود قیمت دلار به کانال 48 هزار تومان در ابتدای هفته تا حرکت در کانال 49 هزار تومان.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جدیدترین احکام قطعی شده دیوان محاسبات، حکم در ارتباط با پرونده ارز 4200 تومانی برای تعدادی از مدیران سابق بانک مرکزی صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پای بن سلمان به فردوسی باز می‌شود؟ اگر بهبود روابط با عربستان ادامه پیدا کند، با توجه به آنکه اهمیت خود را در انتظارات بازار ارز نشان داده و اقدامات افزایشی معامله‌گران افزایشی را خنثی می‌کند، به همین خاطر اگر پای بن سلمان به ایران برسد احتمالا می‌تواند روند دلار را نزولی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه مقننه گفت: بچه حزب اللهی‌های بیرون همگی گفتند قالیباف با حجاب مخالف است و دوفوریت لایحه را به یک فوریت تبدیل کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - مرضیه کوثری: قانون شفافیت اطلاعات تسهیلات و تعهدات بانک‌ها از زمانی که در بودجه سال 1401 گنجانده شد، دریچه جدیدی از شفافیت نظام بانکی را گشود. حالا همان قانون در بند "ط" تبصره 16 بودجه 1402 تکرار شده است. بر این اساس بانک مرکزی موظف است با استفاده از سامانه اطلاعاتی خود و اطلاعات دریافتی از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، موارد خواسته شده را به تفکیک...

وب‌گاه الف

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تونل دوم راه کربلا در مسیر ایلام - مهران به طول 840 متر تا اواخر هفته جاری تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام قبلی بانک مرکزی در 17 مرداد از امروز فروش ارز به زائران اربعین در شعب منتخب پنج بانک عامل آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه 55 آنلاین

یکه‌تازی و چپاول نفت و گاز ایران توسط انگلیسی‌ها طی بیش از چهار دهه دلسوزان و وطن‌پرستان ایران در دو قشر ملی و مذهبی را حول محور آیت‌الله سیدابوالقاسم کاشانی در کنار هم چنان متحد کرد که هر دو جریان همچون دو تیغه قیچی دست سیاستمداران استعمارگر انگلیس را از منابع خدادادی نفت و گاز ایران بریدند، اما مزدوران انگلیس در دیوان و دربار پهلوی با سوءاستفاده از اختلافات رهبران وطن‌پرست با بی‌رحمی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفتکه در سه ماه گذشته 2 هزار و 100 بنگاه غیرمجاز در پایتخت اخطار دریافت کردند و 850 بنگاه نیز اخیر پلمب شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار ارز یک هفته پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ از فرود قیمت دلار به کانال 48 هزار تومان در ابتدای هفته تا حرکت در کانال 49 هزار تومان.