سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز شنبه 28 مردادماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 315 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 559 تومان اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی خواهان مشارکت بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای رفع محدودیت‌های کشور در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی به‌ویژه در بخش ساختمان است.

خبرگزاری تسنیم

نرخ سود بین بانکی در هفته پایانی مردادماه با افزایش نسبت به هفته قبل از آن به 23.53 درصد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی را با افزایش 3 صدم درصدی به 23.53 درصد رساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد کاهش به 1889 دلار و 31 سنت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات اعضای یک باند شرط بندی و قمار اینترنتی در حالی برگزار شد که سردسته این باند از کشور گریخته است.

خبرگزاری تسنیم

با اعلام بانک مرکزی، از امروز فروش ارز اربعین در شعب منتخب 6 بانک آغاز می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار رستگاری افزود: طراحی و تولید محصولات در حوزه‌های موشکی، بالستیک و کروز، پدافند و رزم هوایی، رزم دریایی و زمینی و حوزه‌های سایبر و الکترونیک، حوزه‌های فضایی، دفاع بیولوژیک و جنگ شناختی توانسته است ضمن پاسخگویی به تهدیدات حال و آینده با سرریز دانش و فناوری‌ها عامل ارتقای دانش فنی و توسعه قابلیت‌های علمی و فن‌آورانه در جهت کمک به رشد دیگر...

وب‌گاه گسترش

در اینفوگرافی زیر قیمت روز ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه 55 آنلاین

جمعی از نمایندگان مجلس با امضای نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن و شهرسازی حاکی است که از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و 476 هزار و 991 واحد در قالب های گوناگون در سراسر کشور در دست ساخت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: طی سه ماهه اخیر 9500 گشت با هدف ساماندهی مشاوران املاک انجام شده که منجر به 2100 اخطار و 850 پلمب شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دیوان محاسبات کشور از صدور رای و حکم قطعی برای تعدادی از مدیران سابق بانک مرکزی خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه صنف حق العملکاران میوه و تره بار تهران اعلام کرد: بنا بر دستور دادستانی استان تهران تولید و فروش آب انگور در میدان میوه و تره بار ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.