سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس به دولت و وزیر آموزش و پرورش درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان و استخدام معلم در آموزش و پرورش تذکر شفاهی داد.

وب‌گاه عصر ایران

یک صندوق تضمین سپرده ها داریم که در این مواقع به کمک بانک مرکزی می آید و با قیودی از آن محل پرداخت می‌شود. البته من فکر می کنم که دولت هم بی تفاوت نخواهد بود. بنابراین در جریان اقدامات بانک مرکزی اگر مشکلی پیش بیاید حتما دولت از طریق بانک مرکزی اقداماتی انجام خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بودجه 1402 جوابگوی حل مشکلات جاری کشور است، گفت: البته باید سازمان برنامه و بودجه نسبت به حل تاخیر و تخصیص اعتبارات رویه خود را تغییر دهد.

وب‌گاه گسترش

قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا در پی تصمیم سیاست پولی غیرمنتظره چین برای تقویت روند احیای اقتصادی، افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد کاهش به 1906 دلار و 92 سنت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در افتتاحیه نخستین همایش ملی آموزش مدیران و کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی گفت: بیشترین تحریم‌ها علیه من اعمال شده، اما وکیل گرفتم و رفع تحریم شدم لذا اهمیت حقوق در دستگاه‌ها جا نیفتاده است من به عنوان کسی که سال‌ها در تبادلات بین‌المللی هستم به این نتیجه رسیده‌ام که اگر به موضوع حقوقی توجه نشود، کل آن موضوع بی اهمیت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار لرستان گفت: درخواست جامعه کارگری افزایش مجدد دستمزد طبق قول و وعده‌ای است که به تیم مذاکره‌کننده داده شده و ما نیز بی‌صبرانه منتظر جلسه شورای‌عالی کار در رابطه با افزایش حقوق کارگران هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان 400 میلیون دلار برای مدیریت اغتشاشات هزینه کردند، گفت: در اغتشاشات 50 هزار نفر را از سراسر دنیا جمع کردند و با تمام امکانات به تهران فرستادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت داروسازی الحاوی بعد از 55 سال فعالیت توسط سازمان غذا و دارو تعطیل شد.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات انجام‌شده در سال 2017 نشان می‌دهد که رژیم مدیترانه‌ای در کاهش چربی کبد حتی بدون کاهش وزن مؤثر است و از دیابت نوع2، کلسترول و فشار خون بالا جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 10 سنت معادل 0.12 درصد افزایش به 86 دلار و 31 سنت رسید.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به عملکرد دولت در زمینه تحقق احکام بودجه 1402 گفت: در 4 ماهه ابتدایی سال توازنی بین منابع و مصارف بودجه نداشتیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به عقیده گروهی از تحلیلگران اگر قیمت اونس طلا آرایش صعودی به خود بگیرد، ممکن است بر نوسانات بازار سکه نیز اثر افزایشی بگذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از معامله گران معقدند تا زمانی‌که قیمت دلار از محدوده مقاومتی مهم 49 هزار و 200 تا 49 هزار و 500 تومان عبور نکند احتمال صعود معنادار قیمت دلار دور از انتظار خواهد بود و قیمت دلار می‌تواند در همین محدود فعلی نوسان دهد. به عقیده این دسته اولین حمایت دلار سطح روانی 49 هزار و حمایت بعدی 48 هزار و 800 تومان خواهد بود.